کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان :

افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع!

28 آبان 1398 ساعت 12:26

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
به گزارش ایسنا، عباس تابش به منظور تحقق دستور وزیر صمت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است: در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل‌های انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌ها درجلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف‌کنندگان، ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به تمامی واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمانهای مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال در بازار شود؛ اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده، با دستگاه‌های متخلف در حداقل زمان ممکن برخورد خواهد شد.


کد مطلب: 118489

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/118489/افزایش-قیمت-کالا-خدمات-اطلاع-ثانوی-ممنوع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir