۰
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵

ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی است

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که مارک ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است و فدراسیون مذاکراتی را در این زمینه انجام می‌دهد.
امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که مارک ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است و فدراسیون مذاکراتی را در این زمینه انجام می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به گمانه‌زنی‌ها در مورد فسخ قرارداد این فدراسیون با مارک ویلموتس و مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در ادامه حمایت قاطع و کامل از برنامه‌های تیم ملی در حوزه پشتیبانی، لجستیکی و چهار بازی حساس پیش رو که هر کدام حکم فینال را برای تیم ملی دارد، مراحل مختلف برنامه‌ریزی را مدنظر قرار داده است.
وی افزود: در حوزه قراردادی مارک ویلموتس هم نگاه فدراسیون فوتبال بر این اساس خواهد بود که تمامی مفاد قرارداد بر اساس جزئیات آن، مورد رعایت قرار بگیرد تا تیم ملی با برنامه‌ریزی گسترده آماده چهار دیدار پیش رو شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون در شرایط حال حاضر، در مقطع زمانی تأیید یا تکذیب برخی گمانه‌زنی‌ها نیست. به طور حتم نتایج برنامه‌ریزی‌ها، تلاش‌ها و مذاکراتی که با سرمربی تیم ملی در این مورد انجام شده است، در آینده به ملت شریف ایران اعلام خواهد شد.
علوی تأکید کرد: با همگرایی ایجاد شده و اینکه سرنوشت تیم ملی به طور کامل دست خودش است، امیدوارم روزهای خوبی را با برنامه‌ریزی متمرکز برای تیم ملی شاهد باشیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال مشخص که آیا در شرایط فعلی مارک ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی است یا نه، اظهار داشت: بله.
به گزارش تسنیم، در شرایط فعلی صحبت‌هایی درباره فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس مطرح شده است که به نظر می‌رسد تکلیف این مسئله به زودی مشخص خواهد شد. همچنان گمانه‌زنی‌هایی از حضور برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان جانشین ویلموتس روی نیمکت تیم ملی مطرح شده که فدراسیون فوتبال در مقطع فعلی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است.
کد مطلب: 118782
برچسب ها: ویلموتس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *