۰
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳

تاریخ دقیق وصل اینترنت موبایل معلوم نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز پیگیری کردیم و گفتند که به زودی اینترنت موبایل وصل می شود اما تاریخ دقیق اعلام نکردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز پیگیری کردیم و گفتند که به زودی اینترنت موبایل وصل می شود اما تاریخ دقیق اعلام نکردند.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت درخواستی در سامانه فارس من پرسیده‌اند که «اینترنت کی وصل می شود؟» و از خبرنگاران فارس خواسته‌اند این سوال را پیگیری کنند.
ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که در جلسات و پیگیری‌هایتان مشخص نشده که چه زمانی اینترنت موبایل وصل می‌شود؟ اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌اند.
وی ادامه داد: اینترنت موبایل در حدود ۱۰ یا ۱۲ استان وصل شده است.
*اینترنت موبایل در بیش از ۱۰ استان وصل است
حسن بیگی با تاکید بر اینکه شرایط باید آماده شود که بتوانند اینترنت موبایل را وصل کنند، در پاسخ به این سوال که آخرین وعده از زمان وصل شدن دوباره اینترنت موبایل چه بوده است؟ گفت: گفتند به زودی وصل می‌شود اما زمان ندادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که این وعده مربوط به چه روزی بوده است و چه زمانی گفته‌اند که به زودی اینترنت موبایل وصل می‌شود؟ گفت: امروز سوال کردیم گفتند به زودی وصل می‌شود اما زمان ندادند.
به گزارش فارس، در پی اغتشاشات پس از افزایش قیمت بنزین در کشور، اینترنت موبایل از روز ۲۵ آبان‌ماه تاکنون قطع شده است.
کد مطلب: 118939
برچسب ها: اینترنت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *