۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲

جام جهانی کشتی فرنگی درایران برگزارمیشود

با پیگیری‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹ با تغییر تاریخ به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.
با پیگیری‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹ با تغییر تاریخ به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنابراساس اعلام وزارت ورزش و جوانان؛ برای حفظ حق میزبانی ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی، «مسعود سلطانی‌فر» با تماس‌های تلفنی با سفیران ایران در کشورهای ژاپن و روسیه خواستار پیگیری حضور نمایندگان این کشورها در جام جهانی تهران شد.
بنابر این گزارش در نهایت با تلاش‌های کمیته ملی المپیک، فدراسیون کشتی، تماس با «مامیاشویلی» رییس فدراسیون کشتی روسیه و کمک‌های وزارت خارجه و استفاده از ظرفیت سفرای گرجستان، ژاپن و روسیه در تهران، با تغییر تاریخ، برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران قطعی شد.
با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ تهران به دلیل برخی مسایل به تعویق افتاد. این تصمیم در جلسه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی در  استانبول ترکیه، اتخاذ شد.
در این نشست تصمیم گرفته شد به دلیل انصراف ۲ کشور از حضور در این رقابت‌ها و همچنین توصیه وزارت خارجه برخی کشورها برای به تعویق انداختن مسابقات، جام جهانی در زمان دیگری برگزار شود.
دبیر کل اتحادیه جهانی کشتی نیز اعلام کرد در حال حاضر شرایط برای برگزاری رقابت ها مناسب نیست و این مسابقات تا اطلاع ثانوی به تعویق خواهد افتاد.
قرار بود این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با حضور ۸ تیم برتر پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود.
کد مطلب: 118959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *