۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷

میزبانی شهر آفتاب از نمایشگاه خودرو

رونق تولید و نهضت ساخت داخل، رویکرد چهارمین نمایشگاه خودرو تهران
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» در بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد
میزبانی شهر آفتاب از نمایشگاه خودرو
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل،دستاوردها و نیازمندی ها» در بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب همچون سه دوره قبل از 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری میزبان برپایی چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران خواهد بود.

پس از تجارب ارزشمند در برگزاری دوره های اول و دوم نمایشگاه خودرو تهران در سال های 95 و 96، این روزها به واسطه تحریم های شدید و یک جانبه صنعت خودرو، دیگر شاهد رونق گذشته در نمایشگاه های خودرو نبوده ایم.

چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، در شرایطی برگزار می شود که برندهای معدودی در بازار خودرو کشور مشغول فعالیت هستند و در عمل می توان گفت که در یکی دو سال اخیر خودرو جدیدی نیز به صورت گسترده پا به بازار خودرو نگذاشته است.

جمیع این موارد موجب شده است تا تیم برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران با تعیین مسیری جدید، چهارمین دوره نمایشگاه را برگزار کنند.

برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران با هدف گذاری حمایت از تولید داخلی، چهارمین نمایشگاه خودرو را با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» بر پا خواهند کرد.

یادآور می شود: چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.
منبع پرشین خودرو
کد مطلب: 119332
برچسب ها: شهر آفتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *