کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی پارس جنوبی جم:

وضعیت لیگ برتر ناعادلانه است

13 آذر 1398 ساعت 19:34

 مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: وضعیت لیگ برتر امسال خیلی ناعادلانه است، یک گروه تیم های متمول و پولدار و گروه دیگر تیم های فقیر؛ بالای جدول برای اول شدن و کسب سهمیه می جنگند و پایین جدول هم برای ماندن و سقوط نکردن!


 مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: وضعیت لیگ برتر امسال خیلی ناعادلانه است، یک گروه تیم های متمول و پولدار و گروه دیگر تیم های فقیر؛ بالای جدول برای اول شدن و کسب سهمیه می جنگند و پایین جدول هم برای ماندن و سقوط نکردن!
به گزارش ایسنا، کوروس آقازاده در نشست خبری پس از دیدار و تساوی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در خانه گفت: ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم در نیمه اول یک گل به ثمر برسانیم. در ادامه نیز موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم که البته نتوانستیم از آنها بهره ببریم. در نیمه دوم انتظار داشتیم حریف فشار بیشتری بیاورد و همین اتفاق هم افتاد و به دلیل یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.
وی اظهار کرد: امروز از کسب این نتیجه مایوس هستیم، اما مشکلات درون باشگاه تاثیر خود را بر روی تیم گذاشته است. واقعیت را بگویم که امکانات لازم یک تیم لیگ برتری را -از لحاظ تدارکاتی و امکاناتی- نداریم و با چنگ و دندان در حال حفظ تیم هستیم و فکر می‌کنم ادامه راه برای ما سخت خواهد بود.
مربی پارس جنوبی جم بیان کرد: ما نمی دانیم اصلا در باشگاه با چه کسانی طرف هستیم. نمی دانیم هیئت مدیره محترم چه کسی است. حالا حساب باشگاه را بسته اند و به این شکل ادامه راه سخت می شود.
آقازاده با بیان اینکه تیمی که می خواهد در لیگ برتر کار کند باید امکانات لازم را داشته باشد، اظهار کرد: الان پنجره نقل و انتقال بسته شده و نمی توانیم در نیم فصل یار جذب کنیم و عملا در مسابقات بعد تحلیل می رویم.
وی افزود: به یاری مسئولان شهرستان و استان نیاز داریم. هر کسی که می‌تواند باید الان به تیم کمک کند، واقعا با این وضعیت اداره کردن تیم خیلی سخت است. ما شرایط خود برای هفته بعد و بازی با فولاد را نمی دانیم، و عملاً تمرکز بچه های تیم از بین رفته است و همین موجب می‌شود بازیکن خودش را گم کند و نتایج خوبی نگیریم.
مربی تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: در فوتبال فقط مسائل فنی حکم فرما نیست، بلکه مسائل ذهنی، عوامل روانی و تدارکاتی، امکانات و... مهم است. باید تمام اینها فراهم شود و در اختیار بازیکن قرار بگیرد بعد کسب نتیجه بخواهند.
کورس آقازاده عنوان کرد: مشکل دیگر اینکه تعداد مصدومین تیم خیلی زیاد است، و عملا در هر بازی ۳-۲ مصدوم داریم و عملا بازیکنانمان را در بازی ها نداریم که لطمه های جبران ناپذیری به تیم وارد می کند.
وی تصریح کرد: وضعیت لیگ برتر نیز امسال خیلی ناعادلانه است، یک گروه تیم های متمول و پولدار و گروه دیگر تیم های فقیر و در اصل بالای جدول برای اول شدن و کسب سهمیه می جنگند و پایین جدول هم برای ماندن و سقوط نکردن... 
مسئولان به فکر سروسامان دادن پارس جنوبی باشند
محمد نوری، کاپیتان پارس جنوبی جم گفت: بازی خوبی بود و نیمه اول توانستیم با گل زودهنگام شرایط بازی را به نفع خودمان تمام کنیم، ولی در نیمه دوم با عدم تمرکز یک گل خوردیم و بازی مساوی شد.
وی افزود: امیدمان به آینده است تا ان شالله یکی از کسانی که تیم برایش مهم است حرکتی انجام دهد و تیم را از این شرایط خارج کند.
تیم واقعا شرایط سختی دارد، حتی زمین های تمرین و وضعیت پرواز تیم مشخص نیست و فکر می کنم به همه جا بدهکار است. باید هر چه سریع تر و تا دیر نشده فکری به حال این تیم شود. امیدوارم مسئولان تا زمان باقی مانده است به فکر سروسامان دادن به این تیم باشند.


کد مطلب: 119478

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/119478/وضعیت-لیگ-برتر-ناعادلانه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir