۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

بازدید شهردار تهران از نیکوکاری رعد

دکتر پیروز حناچی در ایام گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با همراهی جمعی از مسؤولان شهرداری منطقه 2 از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد.
دکتر پیروز حناچی در ایام گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با همراهی جمعی از مسؤولان شهرداری منطقه 2 از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، آشنایی با فعالیت و عملکرد مجتمع رعد، مشاهده آثار و محصولات هنرجویان، آگاهی از شرایط تحصیلات دانشگاهی دانشجویان دارای معلولیت در کنار ملاقات با برخی از کارآموزان شاغل به تحصیل در این مؤسسه اصلی‌ترین اهدافی بود که دکتر حناچی شهردار تهران را به این بازدید علاقه‌مند کرده بود.
براساس این گزارش، شهردار تهران ابتدا از کلینیک توانبخشی بازدید و سؤوالاتی از میزان مراجعه فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی و تعداد بیماران ضایعه نخاعی و شرایط استفاده از این خدمات تخصصی این بخش مطرح کرد که کارشناس واحد به این سؤوالات مطرح شده پاسخ داد. در ادامه از سایت آموزش فنون کامپیوتر، کارگاه نقاشی، کارگاه معرق چوب، سالن ورزشی والیبال نشسته بازدید کرد و با ورزشکاران توان‌یابِ رشته‌های والیبال نشسته، فوتبال رومیزی، پرتاب دارت و شطرنج گفت و گو کرد. همچنین برندگان مسابقات ورزشی که به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار شده بود، جوایز خود را از دست شهردار تهران دریافت کردند.
در قسمت پایانی این بازدید دکتر حناچی و همراهان با حضور در نخستین رستوران مناسب‌سازی شده افراد دارای معلولیت با عنوان«رستوران دست» از نزدیک با فرآیند طراحی و ساخت این مکان آشنا شد و در جریان جذب نیروهای شاغل در محل رستوران و نیز کارآموختگان غیرحضوری که محصولاتشان در رستوران عرضه می‌شود و تعداد آنها تا امروز 15 نفر رسیده است، قرار گرفت.
شایان ذکر است در این بازدید که دکتر مریم رسولیان رئیس هیأت مدیره، منصوره پناهی مدیر عامل، چند تن از اعضا  هیأت مدیره و هیأت امنا، مسؤولان گروه‌های همیاری بانوان و جوانان، اعضای شورای کارآموزان، مدیران و کارکنان مجتمع رعد حضور داشتند، دکتر رسولیان طی سخنانی به مهم‌ترین مسائل افراد دارای معلولیت و نیز مجتمع رعد اشاره کرد و در ادامه شهردار تهران تصمیماتی برای حمایت از خیریه رعد که 35 سال مستمر در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه توان‌یابان فعالیت می‌کند، اتخاذ کرد.
نکته قابل توجه این بازدید حضور دکتر علی ربیعی سخنگو دولت بود که به عنوان یکی از نیکوکاران قدیمی با حضورشان از فعالیت‌های مجتمع رعد حمایت کردند. وی در سخنانی کوتاه با ارشاره به توفیق همراهی و حمایت مدیران سازمان‌های اجرایی برای کمک به سازمان‌های مردم نهاد، گفت: آنچه برای مدیران و مسؤولان پس از خدمت در موقعیت‌های مختلف باقی خواهد ماند، همین حمایت از مراکز خیریه و مردمی است.

کد مطلب: 119522
برچسب ها: شهردار تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *