۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۸

موفقیت بانوان کشتی ایران

بانوان آلیش کار ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در قزاقستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
بانوان آلیش کار ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در قزاقستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
به گزارش ایسنا، رقابت‌های آلیش قهرمانی جهان از روز گذشته (یکشنبه) در قزاقستان آغاز شد که در پایان مسابقات روز نخست فاطمه فتاحی جویباری در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره و زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. سحر غنی زاده هم در وزن ۷۰ کیلوگرم چهارم شد.
زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم ابتدا با نتیجه ۱ بر صفر وایشناوی از هند را مغلوب کرد اما در کشتی بعد مقابل بوتاگاز دی اوسونبایف از قزاقستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.
فاطمه فتاحی جویباری در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر رایا کیوسوا از بلغارستان را از پیش رو برداشت. او در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد نودیرا کورابووا از ازبکستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل دبورا ووس کایلی از هلند پیروز شد اما در دیدار فینال مقابل میریم مومونوا از کشور قرقیزستان با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.
هانیه قدرتی پور در وزن ۶۵ کیلوگرم در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب اولجان دیاسبایف از قزاقستان شد. او در کشتی بعد با نتیجه ۲ بر صفر داتو تجشیری از هند را مغلوب کرد، اما در دور سوم با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب سوریا کلوندر زوی از هلند شد و با توجه به اینکه جزو دو نفر برتر گروه خود نشد، از دور رقابت‌ها کنار رفت و پنجم شد.
سحر غنی زاده در وزن ۷۰ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر نارگیزا حامدوا از ازبکستان را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب نادیا هراشیمنکو از اوکراین شد و به عنوان چهارم رسید.

در این مسابقات دیدارهای رده بندی برگزار نشد و یک مدال برنز بر اساس امتیازات کشتی گیران به آن‌ها داده شد.
مریم احمدی و هانیه عاشوری ۲ نماینده دیگر ایران امروز (دوشنبه) و در اوزان ۷۵ و +۷۵ کیلوگرم به میدان می‌روند.
کد مطلب: 120582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *