۰
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳

اولویت ما در انتخابات لیست واحد است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: در انتخابات اولویت ما لیست واحد است و دوست داریم بر اساس شاخص‌ها حرکت کنیم نه اینکه هرکسی از طرف خودش حرفی را مطرح کند.
سخنگوی جبهه پایداری گفت: در انتخابات اولویت ما لیست واحد است و دوست داریم بر اساس شاخص‌ها حرکت کنیم نه اینکه هرکسی از طرف خودش حرفی را مطرح کند.
به گزارش ایسنا، مجید متقی‌فر در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم نهم دی امسال اظهار کرد: روز هشتم دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در میدان فلسطین و مسجد امام صادق(ع) با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی مراسم بزرگداشتی برگزار خواهیم کرد. 
وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها با وجود آزادی‌هایی که در غرب هم وجود ندارد، باز می‌گویند در کشور آزادی وجود ندارد و این خلاف پیام ۹ دی است.
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه کسی که پیام ۹ دی را درک نکند، حذف می‌شود، تصریح کرد: البته کسی که این افراد و جریان‌ها را حذف می‌کند خود مردم هستند نه دستگاه خاصی.
سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که چرا ۹ دی را روز اتحاد اعلام نمی‌کنید؟ و آن را روزی می‌دانید که عده‌ای از مردم علیه عده‌ای دیگر، به خیابان آمده‌اند؟ گفت: اتفاقاً ۹ دی در دل خود، اتحاد ملی را دارد.
وی ادامه داد: یک زمانی تلقی ما از اتحاد این است که احزاب و نخبگان جمع شوند، امّا این به‌معنای اتحاد نیست. حضور مردم یعنی اتحاد. اینکه ائتلافی درست کنیم اتحاد مردمی نیست.
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه کسانی که در حصر هستند، حاضر به توبه نیستند، ادعا کرد: این افراد از لحاظ فقهی،‌ حکم‌شان اعدام است، با این حال می‌بینیم که در مجلس و تریبون‌های مختلف در حمایت از آنها سخن رانده می‌شود. هر نظام دموکراتیکی بود در مقابل این موضوع می‌ایستاد و با چنین افرادی برخورد می‌کرد.
متقی‌فر با ابراز  این عقیده که در شورای شهر تهران برخی اصحاب فتنه حضور دارند که پرونده امنیتی آن‌ها هنوز باز است،‌ اظهار کرد: کدام نظام دموکراتیک این را می‌پذیرد؟
وی در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات مجلس گفت: ما گفته‌ایم که در انتخابات اولویت ما لیست واحد است. ما دوست داریم همیشه مثل ۹ دی «یک حرف» در وسط باشد و بر اساس شاخص‌ها حرکت کنیم نه اینکه هرکسی از طرف خودش حرفی را مطرح کند.
وی با بیان اینکه باید به این موضوع آگاه باشیم که در انتخابات می‌خواهیم قدرت و اطلاعات کشور را در اختیار منتخبین قرار دهیم، تصریح کرد: کسانی که دیندارِ آگاه و توانمند هستند باید متصدی امور بشوند.
سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: ما گفته‌ایم آدم‌های خوب به مسئولیت برسند. حتی اگر یک نفر از آن‌ها هم از پایداری نباشد ما ناراحت نیستیم، زیرا در چنین شرایطی، یک مسئول دیندار متعهد و متخصص مسئولیت را در دست گرفته است.
متقی فر با بیان اینکه جبهه پایداری طبق معارف اسلام، ضد وحدت نیست اظهار کرد: مطابق اسلام اگر یک فرد ببیند که فردی دیگر مسئولیت را بهتر از او می‌تواند انجام دهد، و با این حال کنار نرود، فعل حرام مرتکب شده است.
سخنگوی جبهه پایداری گفت: مانده‌ام با چه رویی FATF را پیگیری می‌کنند؟ باید به دولتی‌ها گفت شما اول بروید برجام را به قول عراقچی از آی سی یو بیرون بیاورید، بعد بحث FATF را مطرح کنید.
کد مطلب: 120675
برچسب ها: FATF عراقچی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *