۰
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸

دلایل لغو اعزام فرنگی کاران به ایتالیا چیست؟

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی توضیحاتی را در خصوص دلایل لغو اعزام تیم منتخب ایران به تورنمنت بین المللی ایتالیا ارائه کرد.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی توضیحاتی را در خصوص دلایل لغو اعزام تیم منتخب ایران به تورنمنت بین المللی ایتالیا ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت بین المللی ایتالیا به عنوان یکی از میادین سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اواخر ماه جاری برگزار می شود که قرار بود چهار فرنگی‌کار کشورمان هم با نظر سرمربی تیم ملی در این تورنمنت به میدان بروند. البته این سفر با نظر کادر فنی تیم ملی لغو شد که همین مورد برخی گمانه زنی ها را در خصوص دلایل این تصمیم بوجود آورد.
حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با رد تمام شایعات و گمانه زنی های پیرامون لغو این اعزام به خبرنگار مهر گفت: این مسابقات در حالی اواخر ماه جاری در ایتالیا برگزار می شود که فرنگی کاران باید بلافاصله چند روز بعد طی روزهای ۲ تا ۴ بهمن ماه در جام تختی کشتی بگیرند. در نتیجه کادر فنی تصمیم گرفت اعزام به این مسابقات را منتفی کند.
وی تصریح کرد: دلیل اصلی لغو اعزام به تقارن زمانی تورنمنت ایتالیا و جام تختی مربوط می شود و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد. برنامه های تجهیز و آماده سازی فرنگی کاران برای حضور در اردوها و میادین رسمی و گزینشی تدوین شده و طبق برنامه اجرایی خواهد شد. در همین راستا بلافاصله بعد از جام تختی روند برگزاری اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد و طبق زمانبندی مدون کادر فنی تا زمان حضور در میادین مختلف برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی فرنگی کارانی بودند که پیش از این قرار بود در تورنمنت بین المللی ایتالیا به میدان بروند.
کد مطلب: 120861
برچسب ها: کشتی فرنگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *