۰
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵

رونالدو: میخواهم در هالیوود فیلم بسازم

مهاجم یوونتوس اعلام کرد در آینده قصد دارد فیلم‌ساز شود.
مهاجم یوونتوس اعلام کرد در آینده قصد دارد فیلم‌ساز شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو که به دوبی سفر کرده است در نشست خبری بین‌المللی ورزشی شرکت کرد. مهاجم یوونتوس درباره روش تمرین کردنش گفت: نه رازی وجود دارد و نه معجزه‌ای. پیروزی در تمام جاهایی که من بودم اتفاقی به دست نیامده است. اگر یک قهرمان باشی می‌توانی همیشه پیروز باشی. بدون تمرین زیاد و اشتیاق نمی‌توانید همه آن چیزهایی که به آن‌ها افتخارات، جوایز، رکوردها و آمار می‌گویند را به دست آورید. مهم‌تر از همه این است انگیزه‌تان را تا بالاترین حد ممکن نگه دارید. نیازی نداشتم به هیچ‌کس این موضوع را نشان دهم و اکنون از این رشته لذت می‌برم.
ستاره پرتغالی در ادامه اظهار کرد: مراقبت از خودم به یک روش از زندگی ام تبدیل شده است. باید خود را قربانی کنید و ۷۰ درصد زندگی‌تان را وقف فوتبال کنید. باید مراقب خودتان باشید و بدنتان را بشناسید. آمادگی جسمانی، تغذیه و ریکاوری و... را در نظر داشته باشید. همه ورزشکاران برای چنین شرایطی آماده نیستند. این موضوع را بدون انتقاد به کسی می‌گویم. حفظ بالاترین سطح موجب می‌شود همیشه به بهترین‌ها فکر کنید.
او افزود: در زندگی‌ام همیشه سعی کردم در حال یادگیری باشم. از زمان بهره ببرم. زندگی پس از فوتبال حرفه‌ای هم وجود دارد. فتح یک لیگ قهرمانان بیش‌تر یا کم‌تر مرا شادتر نخواهد کرد. با این حال دوست دارم فاتح این جام شوم. اکنون خود را برای یک زندگی جدید آماده می‌کنم و می‌خواهم به کارهای مختلفی بپردازم. زبان انگلیسی‌ام را بهتر کنم. یک فیلم در هالیوود بسازم... برای رسیدن به این اهداف باید از این شرایط خود را خارج کنم و هر روز چیزهای بیش‌تری یاد بگیرم. دوست دارم خودم را وارد چالش کنم. هم‌چنین ترجیح می دهم افراد باهوشی در کنارم حضور داشته باشند.
رونالدو در ادامه به زمان کافی داشتن به اشاره کرد و گفت: برای انجام هر کاری زمان به اندازه کافی وجود دارد. یک روز ۲۴ ساعت است و می توان تمرین کرد، استراحت کرد و با خانواده و دوستان بود. هم‌چنین از زندگی لذت برد. باید یک تعادل را پیدا کرد و تنها تمرین نکرد. ثبت رکوردها یک روند معمول پس از کار زیاد است. باید همیشه آماده باشید تا رکوردها شکسته شوند. شکستن رکورد پله یک انگیزه غرورآمیز می تواند باشد اما هر کسی داستان خودش را دارد. پله، پله خواهد بود مانند کریستیانو که هم‌چنان کریستیانو است.
مهاجم یوونتوس در پایان اظهار کرد: امیدوارم ۲۰۲۰ مانند سال‌های گذشته، سال فوق العاده‌ای باشد. در حقیقت من سال بد نداشتم چون همیشه آماده بوده‌ام. مطمئن هستم سال آینده نیز سال بزرگی خواهد بود.
کد مطلب: 120912
برچسب ها: رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *