۰
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹

ثبت رکورد خودکشیِ زندانیان در کالیفرنیا

یک گزارش جدید نشان داده است زندان‌های کالیفرنیا امسال بیشترین تعداد خودکشی را طی ۳۰ سال اخیر به ثبت رسانده‌اند که این آمار بسیار بالاتر از میانگین ملی در سراسر ایالات متحده است.
یک گزارش جدید نشان داده است زندان‌های کالیفرنیا امسال بیشترین تعداد خودکشی را طی ۳۰ سال اخیر به ثبت رسانده‌اند که این آمار بسیار بالاتر از میانگین ملی در سراسر ایالات متحده است.
به گزارش ایسنا، روزنامه سان فرانسیسکو کرونیکل آمریکا اعلام کرده که میزان خودکشی در زندان‌های این ایالت در سال ۲۰۱۹ میلادی به رکورد ۲۸.۷ نفر در هر ۱۰۰ هزار زندانی رسیده است. این در حالی است که این رقم در سال گذشته میلادی (۲۰۱۸) ۲۶.۳ نفر در هر ۱۰۰ هزار زندانی بوده و در کل ۳۶ نفر در زندان‌هایی که توسط اداره اصلاحات و توانبخشی کالیفرنیا اداره می‌شود، خودکشی کرده‌اند.
هم‌چنین تعداد زندانیانی که در سلول خودکشی کرده‌اند، به طور مداوم طی پنج سال گذشته افزایش یافته است و مرگ‌های خودخواسته زندانیان در سال جاری میلادی (۲۰۱۹) از میانگین ملی ۲۰ خودکشی در هر ۱۰۰ هزار زندانی فراتر رفته است.
آمار خودکشی در زندانی‌های کالیفرنیا هم‌چنین بیش از دو برابر میزان خودکشی در بین جمعیت عمومی ایالات متحده است که بسیاری این مرگ و میرها را به عدم مراقبت صحیح از سلامت روان زندانیان نسبت می‌دهند.
سان فرانسیسکو کرونیکل به نقل از کارشناسانی که تعداد زیادی از مشکلات موجود در زندان‌های کالیفرنیا از جمله زمان انتظار طولانی برای دریافت مراقبت‌های بهداشت روان، عدم کفایت روانپزشکان در زندان و عدم نظارت بر زندانی‌های در معرض خطر خودکشی را برشمرده‌اند، اعلام کرده که سیستم‌های زندان در کالیفرنیا در ارائه کمک‌های مناسب به زندانیان مبتلا به مشکلات سلامت روان شکست خورده‌اند.
بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، در حالی که زندان‌های ایالت کالیفرنیای آمریکا ۲۰ سال پیش شلوغ تر بودند، میزان خودکشی در آن زمان تنها ۱۵.۶ نفر در هر ۱۰۰ هزار زندانی بوده است.
کد مطلب: 120988
برچسب ها: کالیفرنیا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *