۰
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷

ویژگیهای خاص ساعت هوشمند هواوی

چند سالی است که ساعت‌های هوشمند با ویژگی و قیمت‌های متفاوت در بازار موجودند و سالانه نیز مدل‌های جدیدی عرضه شده و تحول‌های مهمی در این محصولات ایجاد می‌شود. به همین دلیل انتخاب یک مدل مناسب از بین آنها کار دشواری است، اما اخیرا یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند که به‌زودی در بازار ایران عرضه می‌شود ساعت هوآوی Watch GT2 است که ویژگی‌های منحصر به‌فرد متعددی دارد.
ویژگیهای خاص ساعت هوشمند هواوی
چند سالی است که ساعت‌های هوشمند با ویژگی و قیمت‌های متفاوت در بازار موجودند و سالانه نیز مدل‌های جدیدی عرضه شده و تحول‌های مهمی در این محصولات ایجاد می‌شود. به همین دلیل انتخاب یک مدل مناسب از بین آنها کار دشواری است، اما اخیرا یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند که به‌زودی در بازار ایران عرضه می‌شود ساعت هوآوی Watch GT2 است که ویژگی‌های منحصر به‌فرد متعددی دارد.
به گزارش خبرآنلاین، ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT2 دارای ویژگی‌های خاص و برجسته‌ای است که آن را به یک همراه هوشمند و البته قابل اطمینان تبدیل می‌کند.

باتری توانمند با امکان شارژدهی بسیار بالا
ساعت‌های HUAWEI WATCH GT2 از پردازنده فوق کم‌مصرف و جدید Kirin A1 استفاده می‌کنند. در صورت رعایت نکات اعلام شده از سوی هوآوی، ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT2 می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا دو هفته در اختیار کاربر باشد. حتی در صورت استفاده‌های سنگین، مداوم و حالت‌هایی مانند Always-on Display، باتری داخلی GT2 می‌تواند تا یک هفته نیروی مورد نیاز ساعت هوشمند هوآوی را تأمین کند.
ویژگی باتری داخلی و تراشه کم‌مصرف Kirin A1، یکی از برجسته‌ترین مواردی است که فاصله زیادی را بین ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT2 با رقبا ایجاد کرده. توان مصرفی این تراشه تا یک سوم تراشه‌های مشابه کاهش یافته و نمایشگر نیز برای استفاده مناسب از انرژی، بهینه‌سازی شده است.

طراحی کم‌نظیر، مدرن و متفاوت
بر خلاف بسیاری از رقبا، هوآوی  به دنبال  ارائه طراحی‌های متفاوت در نسل‌های گوناگون از ساعت‌های هوشمند خود است. ساعت GT2 نیز از همین قاعده پیروی کرده و هوآوی یک طراحی مینیمالیستی مدرن و جذاب را با آن ارائه می‌دهد. HUAWEI WATCH GT2 با دو سایز متفاوت عرضه می‌شود که با توجه به اندازه سایز مچ دست کاربران خانم یا آقا طراحی شده است. مدل اول با نمایشگر 1.39 اینچی و اندازه 46 میلی متری و مدل دوم نیز از نمایشگر 1.2 اینچی با اندازه 42 میلی متری طراحی و  عرضه شدند.
در حوزه طراحی، استفاده از قطعاتی با طول عمر و کیفیت بالا، ارائه تصاویر بدون حاشیه و امکان مشاهده مناسب از زاویه‌های کناری، دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند را تشکیل می‌دهند. شایان ذکر است که GT2 علاوه بر تولید در دو سایز متفاوت، طرح‌های گوناگونی نیز دارد.

نمایشگری برای همراهی در تمام شرایط
تفاوتی نمی‌کند که ساعت هوشمند در چه وضعیت آب و هوایی استفاده شود؛ HUAWEI WATCH GT2 از یک نمایشگر پیشرفته AMOLED با شدت نور بالا استفاده می‌کند که تم‌های متنوعی دارد. با تکیه بر ویژگی Always-on یا همواره روشن، می‌توان تصاویر و تم‌های گوناگونی را انتخاب کرد. این نمایشگر بسیار شفاف بوده و با تراکم پیکسلی 462PPI، یکی از واضح‌ترین نمایشگرهای موجود بین ساعت‌های هوشمند است.

ساعت هوشمند WATCH GT2 آماده برای ورزشکاران حرفه‌ای
هوآوی تمام ویژگی‌های یک دستبند سلامتی سطح بالا را در HUAWEI WATCH GT2 تعبیه کرده است. این ساعت هوشمند به تمام سنسورهای سنجش ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب‌نما، سنسور سنجش نور محیط و سنسور اندازه‌گیری فشار هوا مجهز بوده و در نتیجه با یکی از حرفه‌ای‌ترین ساعت‌های موجود روبه‌رو هستیم. همچنین هوآوی برای عملکرد بهتر در زمینه سلامتی و ورزش، نرم‌افزار اختصاصی Health را توسعه داده و در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
با استفاده از تراشه پیشرفته Kirin A1 و برنامه‌های اختصاصی از جمله TruSeen 3.5 و TruSleep 2.0، اطلاعات سلامتی را با الگوریتم‌های تخصصی آنالیز می‌کند. از خواب تا ضربان قلب و فعالیت‌های ورزشی، همگی در HUAWEI WATCH GT2 مانند یک ابزار تخصصی سلامتی پایش و پردازش می‌شوند. نمودارهای تعبیه شده در برنامه Health نیز آنها را به شکل کاملاً علمی و شفاف نمایش می‌دهند.

ساعت هوشمند هوآوی برای ورزشکاران ایده‌های بیشتری هم دارد؛ نظارت بر 15 رشته ورزشی متفاوت از جمله دویدن، شنا، پیاده‌روی، سوارکاری، دوچرخه سواری و... را در کنار تمرین‌های بدنسازی در برنامه اختصاصی آن در نظر گرفته است. پایش اطلاعات این 15 رشته ورزشی به شکلی پیچیده در WATCH GT2 صورت می‌گیرد؛ 190 پارامتر و داده متفاوت اندازه گیری شده و با توجه به نوع ورزش انتخابی تحلیل می‌شوند. این داده‌ها به قدری مورد اعتماد و دقیق هستند که می‌توانند برای مشاوره‌های پزشکی و ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرند.
فناوری TruRelax نیز در این ساعت هوشمند با نظارت دائم بر تغییرات ضربان قلب، امکان تشخیص میزان استرس و اندازه گیری شدت آن را به همراه دارد. با جمع تمام ویژگی‌های فوق، شاهد یکی از کامل و دقیق‌ترین ساعت‌های هوشمند در زمینه ورزش و سلامتی هستیم.
کد مطلب: 121130
برچسب ها: هواوی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *