۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲

ادعای وزیر خارجه اسرائیل علیه ایران

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که این رژیم در رابطه با تحولات اخیر در عراق از آمریکا حمایت می‌کند.
وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که این رژیم در رابطه با تحولات اخیر در عراق از آمریکا حمایت می‌کند.
به گزارش ایسنا، یسرائیل کاتص وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به طرح ادعاهایی علیه کشورمان در رابطه با تحولات اخیر در عراق پرداخت.
جنگنده‌های آمریکا یکشنبه ‌شب پایگاه‌های مقر گروه‌های عراقی وابسته به حشدالشعبی  در استان الانبار واقع در غرب این کشور را هدف قرار دادند که در نتیجه آن بیش از ۲۰ تن از نیروهای حشدالشعبی کشته و بسیاری نیز زخمی شدند.
مردم عراق نیز در اعتراض به این حمله که مقامات آمریکا آشکارا اذعان می‌کنند با انگیزه‌های ضد ایرانی صورت گرفته است، مقابل سفارت واشنگتن در بغداد تجمع کردند و علیه این کشور شعار دادند که با واکنش آمریکایی‌ها مواجه شد.
کاتص در توئیت ادعایی خود نوشت: اسرائیل از آمریکا حمایت و به‌طور قوی حمله به سفارت آمریکا در بغداد به وسیله عوامل ایران را محکوم می‌کند.
وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود از جامعه بین‌الملل خواست تا موضعی سخت در برابر ایران اتخاذ کنند.
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که نیروهای آمریکایی با حمله به مواضع حشدالشعبی خشم مردم عراق را برانگیخته‌اند و اکنون شاهد این هستند که سفارت واشنگتن در بغداد در این روزها به محلی برای اعتراض عراقی‌ها علیه این حمله هوایی آمریکا هتبدیل شده است.
کد مطلب: 121236
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *