۰
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲

راز موفقیت کارآفرین نوجوان درفضای مجازی

برای کسب درآمد احتیاج به مدرک، پارتی بازی و سرمایه زیاد نیست و فقط تلاش و پشتکار لازم است.
راز موفقیت کارآفرین نوجوان درفضای مجازی
برای کسب درآمد احتیاج به مدرک، پارتی بازی و سرمایه زیاد نیست و فقط تلاش و پشتکار لازم است.
علی حسنی که نوجوانی هفده ساله است در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص کسب و کار در دنیای فضای مجازی اظهار داشت: از 14 سالگی با کامپیوتر و دنیای دیجیتال آشنا شدم و با فراگیری نرم افزار و طراحی سایت شروع به کار کردم و طی این سه سال به طور کل بر روی بخش های شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام متمرکز شدم.
وی ادامه داد: اولین ایده این بود که بتوانم دنبال کننده های زیادی را در صفحه خود داشته باشم، همانطور که می دانید هردنبال کننده  میتواند یک مشتری و یا یک تبلیغ کننده رایگان برای شما و یا محصولتان باشد.
حسنی عنوان کرد: برای این کار در سایت های زیادی جستجو کردم و سایت هایی را پیدا کردم که تعداد زیادی دنبال کننده را می فروختند که اکثرا هم فالوورهای واقعی نبودند. برخی هم که  ادعاهایشان درست بود و فالوورهای واقعی بود، اما چون فالوورها به صورت اجباری در پیج شما اد می شدند علنا به کاربران بدون استفاده تبدیل می شدند و فعال نبودند. بنابراین فکر کردیم تا راهی را پیدا کنیم برای جذب مخاطبان واقعی .
اولین بار 8 ماه پیش اولین سری کمپین های جذب مخاطب را با جوایز کوچک شروع کردم به این منوال که با چند اسپانسر که احتیاج به جذب فالوور در صفحه خود داشتند توافق کردم که در قبال دریافت مبلغ خیلی ناچیزکه به نسبت هزینه های تبلیغاتی آنها اصلا به چشم نمی آمد برای صفحه آنها بازدیدکننده فعال و واقعی معرفی کنم و 70 درصد مبلغ دریافتی ام را بین افرادی که در کمپین های من شرکت میکردند به صورت قرعه کشی اختصاص میدادم. البته این نکته را هم بگویم که تمامی اسپانسرهایم باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند و موارد شرعی را در پیج خود رعایت کرده باشند.
حسنی افزود:  تاکنون 8 کمپین برگزار کردم که آخرین آن در حال برگزاری هست و 98 اسپانسر دارد و به ارتفاع برج میلاد تراول  50 هزار تومنی جایزه گذاشتیم. این را هم بگویم که برای 50 نفر همسن خودم و همکلاسی هایم هم کارآفرینی کردم که درآمد آنها بالای 3 میلیون تومان است البته با تلاش و پشتکار خودشان. جادارد از معلم و استادم هاشمی که از استاد های دبیرستان بنده هستند و مثل یک پدر حواسشان بهم هست و همیشه مرا با راهنمایی هایشان در مسیر درست قرارمیدهند تشکر کنم.
کد مطلب: 121361
برچسب ها: فضای مجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *