۱
۰
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰

در این تراژدی باید شرمسار شهروندان بود

وزیر امور خارجه گفت: نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هموطن شانه به شانه همه ایرانیان داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن را فرا گرفته است.
وزیر امور خارجه گفت: نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هموطن شانه به شانه همه ایرانیان داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن را فرا گرفته است.
به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف بامداد یکشنبه در یک پست اینستاگرامی در مورد اتفاق رخ‌داده برای هواپیمای اوکراینی که منجر به کشته‌شدن تمام سرنشینان آن شد، نوشت: «آهوان گم شدند در شب دشت / آه از آن رفتگان بی برگشت. با تمام وجود سر خم می‌کنم در برابر جانکاهی فاجعه، در  برابر از دست شدن انسان‌ها و رخ در رخ خانواده‌هایی که هنوز چشم بر آسمان دارند تمام‌قد تعظیم می‌کنم در برابر رویاهایی که بر زمین افتادند، در برابر دیدارهایی که هرگز تازه نشد و در سوگ انتظاری که برای همیشه به درازا خواهد کشید.
مهم نیست کجای یک ساختار ایستاده‌ایم،کجای یک اشتباه بدفرجام، در این تراژدی تاریخی باید شرمسار ایران و شرمسار شهروندان بود که مردم بر همه چیز مقدمند.
نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هم‌وطن شانه به شانه همه ایرانیان، داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن  را فرا گرفته است.»
کد مطلب: 121803
برچسب ها: ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با اینکه نوشتید مردم سالاری ولی میدونم تایید نمیکنید برای خودتان نوشتم که حرف دل مردم را بفهمید و شاید اصلاح بشید
صحبت مسیولین و تیتر روزنامه های چپ شرم آوره وسط این ماجرا
من واقعا هیچ وابستگی حزبی نداشتم از هر دو گروه هم تو استادام بودند
ولی واقعا اینو تو اصلاح طلب ها دیدم که اصلا وحدت براشون مهم نیست و وحدت هم مهمترین عامل حفظ کشوره تا تقی به توقی میخوره بین مردم تفرقه میندازن و وحدتو فدای خواست های جناحیشون برای رسیدن به قدرت میکنند برای همین قبولشون ندارم
وسط این آب گل آلود تو فکر تضعیف سپاه و جناح بازی برای انتخابات هستند در حالی که سپاه نیروی دفاعی کشوره
بابا مردم صداقت میخوان کار میخوان امثال اعتماد و روزنامه های وابسته به اصلاح طلب ها و دولت که میگن عذرخواهی و نابخشودنی و استعفا و شرمساری الان شش ساله مردم از دست شما جونشون به لبشون رسیده کدومتون عذرخواهی کرد؟ چقدر دزدی چقدر فساد بابا بخودتون بیان مگه تشییع سردار سلیمانی رو ندید؟ مگه به خدا و جهان دیگه اعتقاد ندارید؟ بخودتون بیاین دشمن وحدت داخلی یعنی دشمن اسلام دشمن خدا بسه دیگه حالمونو بهم زدید از این جناح بازی ها و قدرت طلبی و دنیا پرستی