۰
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷

کمک موادغذایی از سمنان برای سیلزدگان

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان از اعزام دو کامیون حاوی موادغذایی هلال احمر این استان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان از اعزام دو کامیون حاوی موادغذایی هلال احمر این استان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه یک کامیون 10 تن شامل مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان شب گذشته راهی سیستان و بلوچستان شد اظهار کرد: یک تریلی کانتینردار دیگر بارگیری و بعدازظهر امروز برای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.
وی تصریح کرد:عمده اقلام ارسال شده شامل موادغذایی، قند، شکر، کنسروجات، حبوبات، آب معدنی، انواع موادغذایی و...از انبارهای ذخیره این استان به سیستان و بلوچستان ارسال شد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه موادمورد نیاز معمولا از طریق هلال احمر کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود ادامه داد: محموله‌های ارسالی براساس دستور هلال احمر کشور از انبارهای جمعیت هلال احمر بارگیری و ارسال شده است.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آمادگی اعزام نیرو برای کمک به هموطنان سیل‌زده اظهار کرد: هلال احمر استان آمادگی لازم را دارد اما شرایط به‌گونه‌ای نیست که نیازی به اعزام نیرو باشد و اگر هم نیازی به اعزام نیروی امدادی باشد معمولا از استان‌های معین و نزدیک این استان همچون کرمان، یزد، فارس و...صورت می‌گیرد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وضعیت ذخائر انبارها در این استان گفت: خوشبختانه وضعیت ذخائر اقلام مورد نیاز در انبارهای استان وضعیت مطلوبی است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
کد مطلب: 121894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *