۰
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵

ورود تیم ملی والیبال به ایران

تیم‌های ملی والیبال بانوان و آقایان ایران بامداد امروز وارد تهران شدند.
تیم‌های ملی والیبال بانوان و آقایان ایران بامداد امروز وارد تهران شدند.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو از 17 تا 22 دی‌ماه در دو گروه مردان و زنان به میزبانی کشورهای چین و تایلند پیگیری شد.
تیم ملی والیبال ایران که با کسب عنوان نخست مسابقات جیانگمن، برای دومین بار سهمیه بازی‌های المپیک را به دست آورده بود، ساعت 5 بامداد امروز به‌همراه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون و با استقبال مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
ملی‌پوشان ایران در مسابقات انتخابی المپیک مردان قاره آسیا با کسب پنج پیروزی متوالی برابر تیم‌های قزاقستان، چین‌تایپه و چین در مرحله گروهی، کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی و چین در فینال، سهمیه بازی‌های المپیک را به دست آوردند. 
هم‌چنین تیم ملی والیبال بانوان ایران که در مسابقات گروه زنان انتخابی المپیک آسیا شرکت کرده بود، بامداد امروز و قبل از تیم ملی مردان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
تیم ملی والیبال بانوان ایران که با ترکیبی جوان شده در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کرده بود، در پایان مرحله گروهی با سه شکست و یک امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفت.
کد مطلب: 121960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *