۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.
به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۸۵۵ هزار تومان (۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۸۷۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.
همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، هر عدد ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۳۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۹۴ هزار و ۲۵۰ تومان (۴۲۵۰ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۵۵۲.۲۵ دلار است.
از صرافی‌ها چه خبر؟
اما بازار ارز که روز گذشته کاهشی بود، امروز مقداری افزایش قیمت را تجربه کرده است؛ به گونه‌ای که نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجار افزایش دارد، اما نرخ خرید دلار و یورو از سوی بانک‌ها کاهش یافته است.
در روزهای اخیر قیمت ارز ثبات تقریبی داشت و بعضا هم همچون دیروز روند کاهشی در پیش گرفته بود، اما امروز (چهارشنبه) قیمت‌ها اندکی افزایش یافت.
بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریدند که نسبت به دیروز کاهش یافته است و هر یورو را ۱۴ هزار و ۱۶۰ تومان خریدند که کاهش ۲۳۰ تومانی را نشان داد.
بر همین اساس، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.
همچنین این صرافی‌ها هر اسکناس یورو را ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌کنند که نرخ این ارز هم نسبت به روز قبل ۱۰۰ تومان افزایش را تجربه می‌کند.
همچنین بانک‌ها تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران کشورهای غیر همسایه ارز مسافرتی ارائه می‌کنند که قیمت این ارز نیز در حال حاضر با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها، حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.
کد مطلب: 122063
برچسب ها: ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *