۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۶

جلسه بي نتيجه وکيل کريمي با رويانيان

ظاهرا هر چه طرفين بحث مي کنند نتيجه اش اين است که کريمي بايد از مانوئل عذرخواهي کند و ستاره پرسپوليس هم اعتقادي به اين کار ندارد. انگار واقعا قرار نيست فرجام خوشي در ماجراي کريمي – پرسپوليس رخ دهد و بلاتکليفي کاپيتان دوم تيم بعد از اخراجش توسط مانوئل ژوزه ادامه دارد.
سایت گل: در راستاي جلسات قبلي رويانيان با وکيل علي کريمي و همچنين جلساتي که حميد استيلي با اين دو نفر برگزار کرده بود ديشب هم رويانيان با نماينده تام الاختيار کريمي جلسه اي برگزار کرد اما حاصلي در بر نداشت تا گره موضوع همچنان کور و ناگشودني به نظر برسد.
ظاهرا هر چه طرفين بحث مي کنند نتيجه اش اين است که کريمي بايد از مانوئل عذرخواهي کند و ستاره پرسپوليس هم اعتقادي به اين کار ندارد تا تصور بازگرداندن کريمي به تيم در حالي که مانوئل ژوزه در راس کادر فني پرسپوليس باشد اتفاقي نشدني به نظر بيايد.
اين اتفاق در حالي رخ مي دهد که شنيده شده مانوئل در جلسه کميته فني شنبه شب از خصوصيات فني علي کريمي تمجيد کرده اما همچنان از موضع اوليه خود کوتاه نمي آيد و روي حرف اولش ايستاده و تنها با عذرخواهي کريمي و پادرمياني باشگاه بعد از اعلام عذرخواهي راضي به بازگرداندن شماره ۸ تيمش خواهد شد.
کد مطلب: 12215
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *