۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰

مقابله با دشمن در ایام انتخابات است

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بهترین مقابله با دشمن در ایام انتخابات صورت می‌گیرد»، گفت: جریانات سیاسی باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بهترین مقابله با دشمن در ایام انتخابات صورت می‌گیرد»، گفت: جریانات سیاسی باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.
مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: تجربه نشان داده راهی جز مقاومت وجود ندارد، البته راه مذاکره هم بسته نشده ولی ما پیش از این مسیر مذاکره را طی کردیم اما طرف مقابل ما پایبند مذاکره نبود و ما برهم زننده مذاکره بودیم.
وی افزود: در ادامه راه شرطی که ایران گذاشته بهترین شرط است، چه تضمینی است که ما مذاکرات را ادامه بدهیم و آنها همه چیز را به هم نریزند؟ آنها باید اول صداقت خود را ثابت کنند و به تعهداتشان عمل کنند نه اینکه هر روز تحریم‌ها را تشدید کنند و بعد بگویند ما آماده مذاکره هستیم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور سردار سلیمانی از سوی آمریکا ادامه داد: آنها از سویی فاجعه عظیم شهادت سردار سلیمانی را به وجود می‌آورند و از سوی دیگر می گویند آماده مذاکره هستیم، دشمنی آمریکایی‌ها دشمنی کینه‌ای است، ما با دشمنی روبرو هستیم که حکومت جمهوری اسلامی را قبول ندارد و به دنبال براندازی آن است چرا که تاثیر جمهوری اسلامی را در کشورهای منطقه می بیند و از آن عصبانی است.
لاهوتی با بیان اینکه «دنیا امروز در آستانه یک تحول است»، گفت: آزادی‌خواهان دنیا ترور سردار سلیمانی را زشت و کثیف می‌دانند، دنیای امروز با دنیای پنج سال قبل متفاوت است، آمریکا هم باید از این توهم خارج شود.
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس یادآور شد: اصلاح ساختار اقتصادی در کشور به خودی خود و با توجه به تغییراتی که در حوزه فروش نفت داشتیم در حال انجام است، ما باید خود را قوی‌تر کنیم و بپذیریم که راهی جز مقاومت نداریم و این برای ما اجتناب‌ناپذیر است. لذا باید دست به دست هم بدهیم و ساختاری برای مقاومت ایجاد کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد: بهترین راه مقابله با دشمن در ایام انتخابات است زیرا همه آنها به دنبال این هستند که این پیام را بدهند که مردم ما به نظام خوش‌بین نیستند در حالیکه مردم نظام و حاکمیت را دوست دارند.
لاهوتی در پایان تاکید کرد: جریانات سیاسی رسالت مهمی در این ایام دارند و باید برای افزایش آمار مشارکت و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن اقدام کنند.
کد مطلب: 122205
برچسب ها: انتخابات مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *