۰
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶

مردم از توزیع بسته معیشتی ناراضی‌اند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور تاکید کرد که بسیاری از مردم از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ناراضی هستند.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور تاکید کرد که بسیاری از مردم از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ناراضی هستند.
به گزارش ایسنا، خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: طرح رتبه‌بندی معلمان که یکی از مطالبات به حق معلمان است در برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اکنون زمان اجرا بوده که لازم است این اجرا مورد نظارت قرار گیرد تا عدالت مدنظر باشد که خدایی نکرده حقی از هیچ فرهنگی عزیز تضییع نشود.
وی در تذکری به رییس جمهور اظهار کرد: مشخص نیست که بسته‌های معیشتی در این شرایط اقتصادی به چه اقشاری داده می‌شود. امروز به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد از نحوه‌ی توزیع این بسته‌های معیشتی ناراضی هستند. با وجود تشکیل ستاد مشمولان بسته‌های حمایتی آمار ناراضیان بالا بوده و مراجعات زیادی به نمایندگان در این باره انجام می‌شود.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر کشاورزی توجه کند که کشاورزان حوزه انتخابیه خسارات زیادی را متحمل شده‌اند حداقل انتظار این است که محصولات آنها بیمه شود. همچنین لازم است وزیر صنعت، معدن و تجارت به وضعیت اصناف شهرستان‌های حوزه انتخابیه که بیش از یکسال از پیگیری وضعیت آنها می‌گذرد رسیدگی کند.
 
کد مطلب: 122275
برچسب ها: مجلس بسته معیشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *