۰
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱

برای فضای مجازی تدبیری اندیشیده شود

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفاع از حقوق شهروندی و اخلاق ایرانی– اسلامی برای فضای مجازی تدبیری اندیشیده شود.
یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفاع از حقوق شهروندی و اخلاق ایرانی – اسلامی برای فضای مجازی تدبیری اندیشیده شود.
به گزارش ایسنا، محسن بیگلری نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: دی‌ماه سال ۱۳۹۸ پر از حادثه و اندوه بود. ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی برای ما بسیار سخت بود، اما حضور غرورآفرین مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان به جهانیان ثابت کرد که مردم همچنان پشت رهبری و نظام هستند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از دولتمردان بیان کرد: چرا عده‌ای کاری کردند که مردم به آمار و وعده‌های دولت باور نداشته باشند مگر قرار نبود به ۶۰ میلیون نفر ایرانی کمک معیشتی پرداخت کنید، از هر ۱۰ خانواده، ۸ خانواده این یارانه را دریافت نکرده است.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به افزایش غیرکارشناسی قیمت بنزین و کالاهای اساسی زندگی برای قشر متوسط و پایین جامعه بسیار سخت شده، حداقل کمک معیشتی آنها را پرداخت کنید.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرجایی اقدامی با پیگیری نماینده صورت بگیرد گفته می‌شود که دولت آن را انجام داده است.
وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: سرکشی مسئولین به روستاها به حداقل ممکن رسیده است، جلوگیری از حاشیه‌نشینی، توجه به روستائیان، آسفالت جاده‌ها، گازرسانی، رساندن آب شرب، موضوع فاضلاب، اینترنت، اشتغال خانگی، توجه به کشاورزان و افزایش قیمت گندم مواردی لازم و ضروری است. در این باره کاری کنید تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم، چرا که بسیاری از مشکلات با این موضوع حل می‌شود.
بیگلری خطاب به رییس جمهور، وزرای کشور و ارتباطات عنوان کرد: درست است که همه می‌دانیم در انتخابات تخریب اعلام باخت رقیب است، اما برای دفاع از حقوق شهروندی و اخلاق ایرانی – اسلامی برای فضای مجازی تدبیری اندیشیده شود، آن را کنترل کنید، در غیر این صورت کشور و آیندگان ما آسیب می‌بینند. این فضای مجازی با نبود سازوکار مشخص تریبونی برای بدخواهان نظام، انقلاب و مسئولان شده است.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در پایان اضافه کرد: رای دیوان عدالت اداری مبنی بر رد بومی‌گزینی به زیان مناطق محروم است، چرا که غیربومی‌ها حق بومی‌ها را پایمال می‌کنند.
کد مطلب: 122411
برچسب ها: سقز مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *