۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

اعتراف آمریکا به افزایش تلفات بعدازحمله ایران

وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که شماری از نظامیان آمریکایی پس از عملیات انتقام سخت ایران برای درمان و انجام معاینات بیشتر به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که شماری از نظامیان آمریکایی پس از عملیات انتقام سخت ایران برای درمان و انجام معاینات بیشتر به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
به گزارش روزنامه واشنگتن پست، پنتاگون که در ابتدا تلفات جانی و زخمی شدن نیروهای ارتش این کشور در پایگاه‌های عراق در عملیات انتقام سخت ایران انکار می‌کرد هم اکنون به طور قطره چکانی گزارشاتی در مورد تلفات جانی انتقام سخت ایران منتشر می‌کند. 
دو هفته پس از آنکه ترامپ و مقامات دفاعی آمریکا از نبود خسارت و تلفات جانی در حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق خبر دادند، پنتاگون هم اکنون در بیانیه خود از اعزام چندین نیروی نظامی به خارج از عراق برای مداوا و درمان اطلاع رسانی می‌کند. 
مقامات دفاعی آمریکا روز سه شنبه اعلام کردند که چند نفر دیگر از سربازان و نظامیان ارتش برای درمان و مراقبت بعد از حمله موشکی ایران به خارج از عراق اعزام شده‌اند اما از انتشار شمار این افراد خودداری کردند و تنها افزودند که نیروهای بیشتری به مرکز پزشکی منطقه‌ای لند ستوه در آلمان اعزام شده‌اند. 
مقامات دفاعی آمریکا همچنین این امکان را فراهم کردند که این شمار تلفات و زخمی‌های حملات موشکی ایران می‌تواند در روزهای آینده افزایش یابد. 
فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا در بیانیه ایی اعلام کرد: سلامتی و ایمنی همه اعضای ارتش آمریکا بزرگترین دغدغه همه مسئولان وزارت دفاع هستند و ما از مراقبت‌هایی که این اعضاء از طریق متخصصان پزشکی دریافت کرده‌اند و همچنان از آن‌ها دریافت می‌کنیم، قدردانی می‌کنیم. 
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه نیز بالاخره اعتراف کرد بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد ۱۱ نظامی آمریکایی برای درمان به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
کد مطلب: 122459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *