۰
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹

کشف لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل ازنفتکش

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از توقیف یک دستگاه تریلر نفتکش حامل بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از توقیف یک دستگاه تریلر نفتکش حامل بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
به گزارش ایسنا،  سرهنگ علی محمدی در این‌باره گفت:‌ مدتی قبل و درپی کسب خبری در خصوص حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلر نفتکش در بزرگراه آزادگان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است که در همین راستا نتایج تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و دستور توقیف نفتکش و دستگیری عاملان این قاچاق صادر شد.
وی ادامه داد:‌ سرانجام روز گذشته ماموران پلیس تریلر مورد نظر را در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف کردند که در جریان بازرسی از آن انواع کالای قاچاق شامل هارد کامپیوتر، مانیتور، لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن همراه، پودرهای بدنسازی و ... کشف و ضبط شد.
محمدی با بیان اینکه راننده و کمک راننده تریلر نیر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرارگرفته و در جریان آن به بزه انتسابی و حمل کالای قاچاق اعتراف کردند. همچنین بررسی سوابق این افراد نشان داد که راننده تریلر پیش از این سه‌بار به اتهام قاچاق دستگیر و روانه زندان شده است.
رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان این محموله را از جنوب کشور بارگیری کرده بودند، خاطرنشان‌کرد: این افراد قصد داشتند اقلام قاچاق را در انباری واقع در جنوب تهران تخلیه کرده و مدتی بعد در بازار توزیع کنند که ناکام ماندند.
محمدی، ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده از داخل تریلر نفتکش را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان این افراد نیز ادامه دارد.
کد مطلب: 122807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *