۰
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲

ثبت نام متقاضیان شکار برای دریافت مجوز

سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد با همکاری صندوق ملی محیط‌زیست نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان ایرانی واجد شرایط برای دریافت مجوز شکار اقدام کند.
سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد با همکاری صندوق ملی محیط‌ زیست نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان ایرانی واجد شرایط برای دریافت مجوز شکار اقدام کند.
به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، این مجوز شکار برای گونه‌هایی مانند کل، قوچ، آهو و گراز وحشی در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد با رعایت ممنوعیت فصل شکار، صادر می‌شود.
متقاضیان ایرانی واجد شرایط (شکارچیان) می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ درخواست خود را با تعیین استان، منطقه و گونه مورد نظر به انضمام مدارک لازم به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان ۳۵ غربی، پلاک ۳۶، طبقه سوم کدپستی ۱۹۹۸۸۱۴۱۶۳ تحویل یا از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.
تصویر دفترچه شناسایی معتبر شکارچی (گلوله‌زنی)، تصویر جواز حمل سلاح شکارچی و تصویر کارت ملی مدارک لازم برای ثبت‌نام است.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۸۰۳۵۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
طبق ضوابط، مجوز شکار گراز فقط برای اقلیت‌های دینی در استان‌های قزوین و یزد صادر می‌شود.
ارسال و یا ارائه درخواست هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و صندوق ملی محیط زیست در «رد یا قبول درخواست» و انتخاب افراد متقاضی مختار است.
بر اساس دستورالعمل‌های صدور پروانه شکار چند مدل پروانه شکار از جمله عادی، ویژه، ویژه اتباع ایرانی و ویژه اتباع خارجی وجود دارد، بنابراین بر اساس این دستورالعمل مهم این است که فرد متقاضی شناسنامه ایرانی داشته باشد جدا از اینکه در کدام کشور زندگی می‌کند.
کد مطلب: 122837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *