۰
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲
مصطفی کواکبیان در مراسم سوگواری ایام فاطمیه در جمع اجیرآبادی‌های مقیم مرکز:

مردم همه کاره حکومتند

ترامپ تروریست مطمئن باشد تقاص خون سیدالشهدای مقاومت را پس خواهد داد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید به خاطر این خیر کثیر هم نماز بخوان و هم شتر قربانی کن، دشمنان تو که می‌گویند عقبه نداری و ابتر هستی خود ابتراند.
مردم همه کاره حکومتند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید به خاطر این خیر کثیر هم نماز بخوان و هم شتر قربانی کن، دشمنان تو که می‌گویند عقبه نداری و ابتر هستی خود ابتراند.

وی افزود: امروز معجزه این هدیه بزرگ الهی را می‌بینیم. امروز فرزندان حضرت فاطمه (س) در سراسر جهان زمینه ساز عدالت و حق طلبی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران حضرت زهرا(س) در مسجد صاحب‌الزمان منطقه 19 تهران با تشریح سوره کوثر و تبیین یک حدیث قدسی به تفصیل در مورد عظمت و جایگاه حضرت ام‌ابیها فاطمه زهرا(س) سخن گفت.

وی افزود: جهان هستی طفیل وجود حضرت زهرا(س) است. خداوند فیاض منبع فیض است و ائمه اطهار واسطه فیض الهی هستند و امروزه فرزندان حضرت فاطمه(س) در سراسر جهان زمینه‌ساز حق‌طلبی، عدالت‌خواهی و آزادی جویی هستند.

دکتر کواکبیان خاطرنشان کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم؛ باید دستاوردهای این انقلاب را قدر بدانیم و یکی از مهم ترین دستاوردهای این انقلاب این است که در کنار اسلامیت نظام مردم باید همه کاره حکومت باشند. برعکس اگر عده‌ای بگویند همه تصمیمات را ما می‌گیریم و مردم را در تصمیمات دخیل ندانند نه تنها جمهوریت نظام تضعیف می‌شود بلکه دیگر خبری از اسلامیت آن نیز نخواهد بود.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی گفت: کمتر از (سه هفته) به انتخابات باقی مانده و قطعا هرچه حضور مردم در این انتخابات بیشتر باشد وجهه بین‌المللی ما تقویت خواهد شد و این مهم در صورتی رخ می‌دهد که انتخابات رقابتی‌تر باشد.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: اگر بعضی افراد بگویند من دلخور و ناامید هستم و شرکت نمی‌کنم به این معناست که حق و فرصت انتخاب خود را به دیگران تقدیم می‌کنند تا نامزد مطابق با سلیقه آنها انتخاب شود.

دکتر مصطفی کواکبیان با پاسداشت یاد حاج قاسم سلیمانی گفت: از همین مسجد صاحب الزمان به ترامپ می‌گوییم تو سردار سلیمانی را از ما گرفتی اما هرچه مانورهایی همچون معامله قرن و حمایت از صهیونیست‌ها را در منطقه انجام دهی خون آن شهید بزرگوار دامان شما را خواهد گرفت و همین حالا هم آثار انتقام خون شهید سلیمانی پیداست.

وی تصریح کرد: البته روند شکست آمریکا در منطقه آغاز شده و با اشتباهات ترامپ سرعت بیشتری خواهد گرفت.

کد مطلب: 122982
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *