۰
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۷

احتمال تاییدصلاحیت چهره‌های مهم اصلاح طلب

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با اشاره به احتمال تایید صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح طلب در انتخابات مجلس یازدهم،‌ گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان احتمالاً تا یکی دو هفته پایانی منتهی به انتخابات به نتیجه می‌رسد و کمک می‌کند که انتخابات پرشورتر برگزار شود.
جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه، رقابت‌های انتخاباتی مجلس تحت تاثیر مسائل طایفه‌ای است بنابراین در این مناطق انتخابات رقابتی است. اما در شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد، تبریز و اصفهان رقابت سیاسی بین دو جناح اصلی کشور است که انتخابات را پرشور می‌کند.
وی افزود: البته باید تا زمان اعلام نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان صبر کنیم،‌ به نظر می‌رسد احتمال اینکه افرادی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب در این انتخابات تایید شوند وجود دارد.
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: تجربه یکی دو دوره اخیر نشان داده فضای اجتماعی پرشور برای انتخابات معمولاً یکی دو هفته آخر شکل می‌گیرد، لذا به نظرم هنوز دیر نیست و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز احتمالاً تا آن موقع به نتیجه می‌رسد و کمک می‌کند که انتخابات پرشورتر برگزار شود.
میرزایی با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها، رقابت‌های انتخاباتی دو قطبی نیست، تاکید کرد: اصولگرایان به دنبال این هستند که در مناطقی که اصلاح‌طلبان حضور ندارند دو لیست پایداری و اصولگرایی ارائه شود تا نوعی دو قطبی داخلی شکل گیرد.
وی در پایان تاکید کرد که دوقطبی‌های انتخاباتی، مقطعی، زودگذر و سیاسی هستند و نه تنها اثر مخرب ندارند بلکه سودمند به نفع مشارکت خواهند بود.
کد مطلب: 123062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *