۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹

امروز قدرت نظام از هر زمانی بیشتر است

جانشین ریاست ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی استحکام نظام اسلامی را قوت بخشید،خطاب به سربازان تاکید کرد: هر یک از شما می توانید یک سردار سلیمانی باشید.باید در راهی که قدم برمی داریم یقین داشته باشیم و این یقین با تبعیت از ولایت حاصل می شود.
جانشین ریاست ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی استحکام نظام اسلامی را قوت بخشید،خطاب به سربازان تاکید کرد: هر یک از شما می توانید یک سردار سلیمانی باشید.باید در راهی که قدم برمی داریم یقین داشته باشیم و این یقین با تبعیت از ولایت حاصل می شود.
به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی در جریان بازدید از مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع سربازان این مرکز  طی سخنانی اظهار داشت: همه انبیاء و اولیای الهی برای این آمده اند تا معنای بندگی خدا را به ما بیاموزند.
وی افزود: در طرف مقابل همه توان شیطان در محبت دنیا خلاصه می شود. همه تلاش شیطان برای این است که انسان را از مسیر تکامل باز بدارد. اگر ما تمام عمر تلاش کنیم ولی این تلاش با حب دنیا آمیخته باشد چیزی جز کوری دل نصیبمان نمی شود.
امیر آشتیانی با اشاره به زندگی شهید سردار سلیمانی گفت: اولین تاثیر سردار سلیمانی بر امنیت ملی، منطقه‌ای و تحولات بین المللی بود. هر کشور نتواند به عنوان بازیگر قدرتمند در منطقه خود ظاهر شود مرعوب خواهد بود و دیگران اراده خود را به او تحمیل می‌کنند. قدرت فعلی نظام اسلامی امروز از هر زمان دیگری بیشتر است و امروز قدرت جمهوری اسلامی همراه با اقتدار است ما از نظر امکانات در بهترین شرایط قرار داریم. سردار سلیمانی در هر صحنه‌ای  که  حاضر شد آنجا را به خوبی  رهبری  و هدایت کرد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه زمانی داعش بزرگ‌ترین خطر جهان بود گفت: این که کسی محکم بگوید داعش تا چند ماه دیگر از صحنه جهان محو خواهد دارای عظمت روحی بزرگی است. سردار سلیمانی فردی مردمدار بود. ایشان تمام عمر خود را در جهاد گذراند و شهادت ایشان انقلاب دیگری ایجاد کرد و استحکام نظام اسلامی را قوت بخشید.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود. این سردار بزرگ تمام هستی خود را در میدان جهاد گذاشته بود و حب ریاست هم در دل او نبود.
امیر آشتیانی عنوان کرد: اگر امروز شما نخبگان درست حرکت کنید، هر یک از شما می توانید یک سردار سلیمانی باشید. شما باید بر مملکت وجود خودتان حاکم شوید. ما باید در راهی که قدم برمی داریم یقین داشته باشیم و این یقین با تبعیت از ولایت حاصل می شود.
وی با بیان اینکه که اگر امید به آینده نباشد ، حرکتی هم در کار نیست،  تاکید کرد: ما باید با اطمینان به نصرت اللهی به آینده امید داشته باشیم. تلاش بی وقفه در حوزه تخصصی هم برای پیمودن این مسیر کمک شایانی به ما می‌کند.  
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: بزرگ‌ترین دشمن ما شیطان بزرگ است و هرکاری که او می کند اغواگرانه است. کار شیطان همیشه ابتر است و این توطئه معامله قرن هم قطعا به نتیجه نمی‌رسد. تا امروز هرکاری آمریکایی ها در منطقه کردند به نفع جمهوری اسلامی تمام شد.
کد مطلب: 123148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *