۰
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام شد:

فراخوان احزاب اصلاح طلب برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

پس از نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات (مرکب از 30 حزب اصلاح طلب)، مصطفی کواکبیان رییس این شورا در گفتگویی اعلام کرد: احزاب اصلاح طلب از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت کردند.
پس از نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات (مرکب از 30 حزب اصلاح طلب)، مصطفی کواکبیان، رئیس این شورا در گفتگویی اعلام کرد: احزاب اصلاح طلب از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت کردند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) که بهمن امسال و بهار انقلاب، با سالروز ولادت ایشان که مصادف با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است هم‌زمان شده است، از عموم مردم دعوت می‌کند تا با حضور باشکوه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که در شعار سه‌بخشی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تبلور یافته است، نمایشی دلپذیر از وحدت را بر جریده تاریخ ثبت کنند؛ کمااینکه همگان را به شرکت فعال در چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی دعوت می‌کنیم.
کواکبیان گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه امسال، در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان این ملت و به‌ویژه آمریکای جنایتکار، خصومت خود را با نظام جمهوری اسلامی علنی کرده و علاوه بر تحریم‌های سنگین و ناجوانمردانه، وارد فاز نظامی هم شده‌اند و با عملیاتی تروریستی و به شهادت رساندن سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، باطن خبیث خود را آشکارتر از هر زمان دیگری در معرض دید و قضاوت جهانیان قرار داده‌اند. در چنین شرایطی حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، پاسخی به خباثت آمریکا و ایادی آن در منطقه و مقدمه‌ای برای حضور پرشورتر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی تصریح کرد: البته همگان بدانند حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن درعین‌حال تأکیدی بر ضرورت اجرای اصول معوقه قانون اساسی است و هیچگاه به مفهوم رضایت مردم از دست‌اندرکاران امر و نداشتن هیچگونه گلایه و شکایتی از امور جاری تلقی نمی‌شود و البته این امر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها و مطالبات مردم را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 123527
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *