۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳

تحصیل ۵۲۰۰ فقره سند برای آموزش‌وپرورش

معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش طی یک سال گذشته برای ۵۲۴۷ فقره ملک فاقد سند متعلق به آموزش‌وپرورش، تحصیل سند کرده است.
معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش طی یک سال گذشته برای ۵۲۴۷ فقره ملک فاقد سند متعلق به آموزش‌وپرورش، تحصیل سند کرده است.
به گزارش ایسنا، معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در طی یک سال گذشته را منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش، معاونت حقوقی و امور مجلس توانسته است برای ۵ هزار و ۲۴۷ فقره ملک فاقد سند متعلق به آموزش‌وپرورش، تحصیل سند کرده است.
حمایت قضایی و معاضدت حقوقی از فرهنگیان به‌طور میانگین ۱۵ هزار نفر در سال در راستای تحقق کرامت فرهنگیان و ارتقا منزلت، راه‌اندازی و به‌روزرسانی سامانه املاک آموزش‌وپرورش، برگزاری ۱۰ نشست با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، ۱۳۷ جلسه اختصاصی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیرآموزش‌وپرورش و مستندسازی اراضی و املاک فاقد سند از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در این معاونت است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شایان‌ذکراست، معاونت حقوقی و امور مجلس علاوه بر برنامه‌ریزی در پیگیری برنامه تنقیح قوانین و مقررات آموزش‌وپرورش،فعالیت‌های مطلوب و مؤثری را در پاسخ‌دهی به هنگام و مناسب به ۵ هزار و ۶۸۲ فقره نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی برای کاهش بروز تخلفات اداری در میان کارکنان با برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه و تعیین تکلیف تعداد قابل‌توجهی از مدارس دارای حکم خلع ید و قلع‌وقمع از قوه قضائیه داشته است.
کد مطلب: 123669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *