۰
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷

خداداد: کی‌روش باید می‌ماند و ...

«حالاست که می‌بینیم واقعاً کارلوس کی‌روش باید سرمربی می‌ماند و به برخی آقایان توسری می‌زد! چون نزدیک‌تر از ما به آنها بود و به این نتیجه رسیده بود که باید توسری بزند تا برنامه‌های تیم ملی را جلو ببرند.»
«حالاست که می‌بینیم واقعاً کارلوس کی‌روش باید سرمربی می‌ماند و به برخی آقایان توسری می‌زد! چون نزدیک‌تر از ما به آنها بود و به این نتیجه رسیده بود که باید توسری بزند تا برنامه‌های تیم ملی را جلو ببرند.»
روزنامه خبرورزشی نوشت: در فوتبالی که خیلی‌ها ملاحظه‌کارانه دنبال حفظ ظاهر هستند، حماسه‌ساز ملبورن بدون تعارف حرف دل خیلی‌ها را می‌زند و می‌گوید: آن قدر در سال‌های گذشته بازی خورده‌ایم که به خیلی از مسائل بدبین شده‌ایم. فدراسیون فوتبال بعد از جدایی کارلوس کی‌روش اعلام کرد یک مربی بزرگ‌تر برای تیم ملی پیدا می‌کند و با مارک ویلموتس به توافق رسید اما هنوز هم نمی‌داند چرا ویلموتس توزرد از آب درآمد و در شروع راه، کار را زمین گذاشت و بدتر این که دنبال غرامت است. واقعاً شرم‌آور است که ویلموتس ۲ میلیون یورو برای چند ماه گرفته و برای ارقام بالاتر دندان تیز کرده! این امر بیانگر شخصیت ضعیف اوست که بابت کار انجام نداده پول می‌خواهد.
عزیزی ادامه داد: بعد از جدایی ویلموتس آقایان تصمیم‌گیرنده برای فوتبال کشور اعلام کردند یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی می‌شود. نام علی دایی و امیر قلعه‌نویی مطرح، اما نهایتاً دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی معرفی شد. شنیده‌ام اسکوچیچ آدم خوش‌اخلاقی است و از نظر فنی هم مربی ضعیفی نیست اما او هم بازی داده شد و الان همه برایش شمشیر کشیده‌اند. در حالی که تقصیر زیادی ندارد، چون با توجه به رزومه‌اش خیلی هم خوشحال است سرمربی تیم ملی ایران شده است، چون در سابقه‌اش سرمربیگری تیم ملی هیچ کشوری را نداشته و بعد از این راحت‌تر تیم خواهد گرفت. اگر هم با تیم ملی به موفقیت برسد خود من از او تشکر می‌کنم و می‌تواند با دریافت چند میلیون دلاری به تیم‌های حاشیه حوزه خلیج فارس برود اما چیزی که ناراحتی ایجاد کرد رفتار دوگانه تصمیم‌گیرندگان بود. مگر چاقو زیر گلوی‌شان گذاشته بودند که بگویند حتماً مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد. حالاست که می‌بینیم واقعاً کارلوس کی‌روش باید سرمربی می‌ماند و به برخی آقایان توسری می‌زد! چون نزدیک‌تر از ما به آنها بود و به این نتیجه رسیده بود که باید توسری بزند تا برنامه‌های تیم ملی را جلو ببرند.
خداداد در ادامه گفت: چه کسانی برای فوتبال ایران اساسنامه نوشته‌اند؟ چه کسانی برای فوتبال این مملکت با ۴۰، ۵۰ میلیون دل‌باخته تصمیم می‌گیرند؟ چه افرادی گفته‌اند علی دایی صلاحیت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد، چون ۱۰ سال مدیریت نکرده است؟ خب این‌هایی که در فوتبال مدیر شده‌اند از کجا آمده‌اند؟ این که طرف ۱۰ سال مدیر یک شرکت مثلاً مرتبط به سنگ‌آهن، خودروسازی، تولید پوشک بچه یا مدیرعامل شرکت تولید نخ دندان بوده چه ارتباطی با فوتبال دارد؟ اصلاً بگوییم طرف هسته اتم را شکافته است خب چه نسبت و ارتباطی با فوتبال دارد؟ میشل پلاتینی فوتبالیست بود و بعدها شد رئیس یوفا و انحصار فوتبال را از دست چند کشور درآورد یا داور شوکر رئیس فدراسیون کرواسی شد و حاصل کارش شد پیشرفت فوتبال و راهیابی کرواسی به فینال جام جهانی. خاویر زانتی الان نایب رئیس باشگاه اینترمیلان است. پاول ندود الان نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس است. پائولو مالدینی الان مدیر ورزشی باشگاه میلان است یا در همین خاورمیانه سامی الجابر مدیر باشگاه الهلال است و این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. هوار محمد بازیکن سابق استقلال شنیده‌ام کاندیدای ریاست فدراسیون عراق شده است. کاسیاس هم که از کاندیداهای ریاست فدراسیون اسپانیاست. آن وقت اینجا می‌گویند علی دایی ۱۰ سال سابقه مدیریت ندارد. خب شماها که دارید بگویید چه گلی به سر مجموعه تحت مدیریت‌تان زده‌اید که از آنجا رانده شده و سراغ فوتبال آمده‌اید؟ همین می‌شود که می‌بینیم فدراسیون بالای ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی و کمبود بودجه دارد. باشگاه‌های بزرگ کشور نیز بدهی‌های کلان دارند.
خداداد در خصوص رئیس بعدی فدراسیون فوتبال گفت: آن‌قدر کلک در فوتبال دیده‌ام که به نظرم رئیس فدراسیون الان مشخص است و ماها خبر نداریم، رؤسای هیات‌ها به حرف چه کسی گوش و رأی می‌دهند؛ خودتان حدس بزنید! (خنده).»
کد مطلب: 123742
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *