۰
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴

پرداخت معوقات اضافه تدریس معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه تلاش ما این است که تا قبل از پایان سال حقوق فرهنگیان پرداخت شود، البته همکاران فرهنگی حقوق خود را هر ماه دریافت کردند، اما بخشی از آنها اضافه تدریس داشتند که حقوق این ساعات پرداخت نشده است.
 وزیر آموزش و پرورش گفت: همه تلاش ما این است که تا قبل از پایان سال حقوق فرهنگیان پرداخت شود، البته همکاران فرهنگی حقوق خود را هر ماه دریافت کردند، اما بخشی از آنها اضافه تدریس داشتند که حقوق این ساعات پرداخت نشده است.
محسن حاجی‌میرزایی امروز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه مولود اسلامیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سازمان برنامه و بودجه قول گرفته شده تا تمهیداتی برای پرداخت این معوقات داشته باشیم.
وزیر آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: معلمان خرید خدمات آموزشی در اولویت قرار می‌گیرند تا بخشی از مطالبات خود را تا پایان سال دریافت کنند.
حاجی میرزایی در باره مدرسه خیرساز مولود اسلامیه نیز گفت: این مدرسه به همت دو جوان متعهد ساخته شد. اصولا کار مدرسه سازی جز با ارزش ترین کارهاست و آموزش و پرورش در این راه مشارکت دلسوزان و همراهان را می‌طلبد.
همواره به مدرسه سازی نیاز است
وی افزود: مدرسه سازی از یک سو مدارس مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین می کند و از سوی دیگر فرهنگ مسوولیت پذیری را ترویج می کند که جامعه به آن نیازمند است .
به گفته وزیر آموزش و پرورش، رشد جمعیت در کشور ۱/۸ درصد است، اما رشد جمعیت دانش آموزی ۱/۹ درصد است و این یعنی همواره به مدرسه نیاز داریم؛ چرا که با کمبود مدرسه مواجه هستیم.
حاجی‌میرزایی ادامه داد: تامین فضای آموزشی در تهران و همه کلانشهرها نیازمند اهتمام ویژه خیرین و دولت است. البته دولت و خیرین محترم وارد عمل شدند که بر این اساس امسال مهر ماه ۱۰ هزار کلاس درس و در همین ماه بیش از چهار هزار و ۷۰۰  کلاس درس افتتاح شد.
 اما درباره مربیان پیش دبستانی آنها که حقوقشان را از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند و از قبل سال۹۱ با ما همکاری کرده‌اند مشمول می‌شوند اما آنها که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت نکرده‌اند مشمول نیستند. اینها باید در آزمونهای استخدامی عمومی شرکت کنند.
حاجی میرزایی درباره وضعیت مربیان پیش دبستانی نیز گفت: مربیانی که پیش از سال ۹۱ با ما همکاری داشته اند، استخدام می‌شوند، اما قانون اجازه استخدام گروه های بعد از سال  ۹۱ و کسانی که از آموزش و پرورش حقوق نگرفته‌اند، را  نمی دهد، برهمین اساس به آنها پیشنهاد می شود از طریق مسیر قانونی آزمون استخدامی وارد عمل شوند.
وی درباره رفع مشکل شرکت داوطلبان خارج از کشور در آزمون سراسری با توجه به محدودیت حوزه‌های امتحانی کنکور گفت: سازمان سنجش استانداردهای خود را دارد، اما سعی می کنیم شرایط مناسب برای داوطلبان فراهم کنیم.
دانش آموزان عید سال ۹۹ پیک نوروزی ندارند
وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره تکالیف نوروزی اظهار کرد: عید سال ۹۹ هم پیک نوروزی نداریم؛ چندسالی است تکالیف مهارتی آمده و دیگر به شکل پیک نیست.
مدرسه دخترانه مولود اسلامیه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد. این مدرسه توسط محمد تقی معتمدی و عبدالحامد معتمدیان از خیرین مدرسه ساز در زمینی به مساحت ۴۳۱ مترمربع در منطقه نظام آباد تهران ساخته شده است.
کد مطلب: 123835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *