کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار آیت‌الله رییسی با خانواده شهید سلیمانی

27 بهمن 1398 ساعت 13:08

رییس قوه قضاییه در ادامه سفر به کرمان با خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد.


رییس قوه قضاییه در ادامه سفر به کرمان با خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد.
آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه پس از حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیدار با کارکنان و قضات دادگستری استان کرمان، به همراه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و رییس کل دادگستری استان کرمان با خانواده شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رییس قوه قضاییه صبح امروز  جهت حضور در مراسم اربعین شهید سلیمانی به کرمان سفر کرد و قرار است تا ساعاتی دیگر در مراسم چهلم شهید سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان شرکت کند.
به گزارش ایسنا، صبح امروز نیز آیت الله رییسی در بدو ورود به شهر کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت شهید سلیمانی، افزود: امروز بیش از هر زمان، نفرت عمومی نسبت به آمریکا و آمریکایی ها در دنیا برانگیخته شده و توجه جهان نسبت به سلحشوری و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد مبارزه با تروریسم در دنیا بود اتفاق افتاده است.
وی درباره پیگیری پرونده شهادت شهید سلیمانی، گفت: مسئولان قضایی در جمهوری اسلامی و عزیزانی که در عراق با آنها تماس داشتیم، در حال پیگیری پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند؛ پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل و قضاتی مامور شدند که کار را با همکاری معاونت بین الملل قوه قضاییه و وزارت امور خارجه در کشور دنبال کنند و این کار با همکاری مسئولان عالی قضایی در عراق دنبال خواهد شد.
رییس قوه قضاییه گفت: ما کار را مجدانه دنبال می‌کنیم و یقین داریم که پاکی و طهارت خون شهید سلیمانی، تردید نداریم به برکت خون بزرگی که به خون مطهر ابی عبدالله الحسین (ع) متصل شده، انتقام خون ایشان گرفته خواهد شد.


کد مطلب: 123883

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/123883/دیدار-آیت-الله-رییسی-خانواده-شهید-سلیمانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir