۰
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

تشکیل ۱۲پرونده تخلف انتخاباتی در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به رصد کامل فعالیت‌های کاندیداهای انتخاباتی، یادآور شد که تاکنون ۱۲ پرونده مربوط به تخلفات انتخاباتی مربوط به ۵ حوزه انتخابیه فارس، تشکیل شده است.
 رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به رصد کامل فعالیت‌های کاندیداهای انتخاباتی، یادآور شد که تاکنون ۱۲ پرونده مربوط به تخلفات انتخاباتی مربوط به ۵ حوزه انتخابیه فارس، تشکیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی یکشنبه ۲۷ بهمن با بیان اینکه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید نمونه‌های برجسته در رعایت و پایبندی به قانون باشند، گفت: بی تردید کسانی در این کارزار موفق خواهند بود که قانون را نصب العین خود قرار دهند و سایرین را نیز به رعایت قانون تشویق و ترغیب کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه ۴۵ نفر از فعالان حوزه تبلیغات انتخاباتی در فارس تذکر گرفته یا از آنان تعهد اخذ شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات نتیجه  فعالیت ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سراسر استان فارس است.
رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه به مصادیق تخلفات انتخاباتی اشاره و اضافه کرد: چاپ و تکثیر پوستر خارج از اندازه مقرر قانونی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگوهای سیار در تبلیغات خارج از محل ستاد انتخاباتی و تخریب افراد و توهین به نامزدهای انتخاباتی از موارد و مصادیق تخلفات انتخاباتی است.
رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن برشمردن راه‌های ارتباطی مردم با ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان‌های این استان، گفت: شماره تلفن‌ ۳۲۳۴۶۳۰۲، داخلی ۱۰۹ و سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۹۹۷۹۲ پل ارتباطی مردم برای اعلام تخلفات انتخاباتی است.
رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی فارس اضافه کرد: با توجه به بحران اقتصادی موجود در صورت مشاهده اسراف در تبلیغات انتخاباتی، دادگستری استان فارس موضوع را بررسی و با تضییع اموال با جدیت برخورد خواهد کرد.
موسوی همچنین گفت: همانگونه که مردم استان فارس در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، در اولین انتخابات گام دوم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح و در طراز استان حماسه‌ای ماندگار را رقم خواهند زد.
کد مطلب: 123922
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *