۰
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
کواکبیان در اجتماع مردم شهر ری:

انتخابات بدون حزب در هیچ جای عالم معنایی ندارد

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در میدان نماز شهرری گفت: انتخابات بدون حزب در هیچ جای عالم معنایی ندارد، زیرا هر انتخاباتی رقابت لازم دارد و هر رقابتی نیز مستلزم حزب است پس و انتخابات و دموکراسی  بدون حزب پوچ است.
انتخابات بدون حزب در هیچ جای عالم معنایی ندارد
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در میدان نماز شهرری گفت: انتخابات بدون حزب در هیچ جای عالم معنایی ندارد، زیرا هر انتخاباتی رقابت لازم دارد و هر رقابتی نیز مستلزم حزب است پس و انتخابات و دموکراسی  بدون حزب پوچ است. در  شرایطی که احزاب محور نباشند برخی مداحان هم لیست می دهند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماد جمهوریت در نظام، مجلس است. ای کاش عده ای رد صلاحیت نمی شدند تا انتخابات پرشورتری را در سراسر کشور شاهد بودیم؛ الان متاسفانه در بسیاری از شهرستان ها رقابت فقط در حد یک بازی خانگی بین یک جناح است !
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کم کاری و ناکارآمدی برخی از مسئولین، تحریم ها و فسادها سه عامل نارضایتی مردم از وضعیت موجود است که باعث شده تا مردم مایوس شوند. شاید مردم از دو عامل قبلی بگذرند ولی  فساد به هیچ وجه قابل قبول نیست.
کواکبیان در پایان به حضور مستمر خودش در مناطق  بیست و دوگانه تهران و شهر ری اشاره کرد و گفت: شهرری باید شهردار و شورای شهر مستقل داشته باشد و ما این فریاد را مطالبه کردیم و تا رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.
 
کد مطلب: 124032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *