۰
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰

جمع‌آوری معتادان متجاهر در شوش و هرندی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر از محله شوش و هرندی از زمان اجرای طرح پاک سازی این محلات تاکنون خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر از محله شوش و هرندی از زمان اجرای طرح پاک سازی این محلات تاکنون خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسن وند در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه مواد مخدر که عصر امروز در محله شوش و هرندی برگزار شد گفت: در تاریخ ۷ بهمن ماه سال گذشته بود که طرح ویژه‌ای جهت پاک سازی محلات شوش و هرندی از معتادان متجاهر آغاز شد. در آن زمان تاکنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر از این محلات جمع آوری شدند.
وی با بیان این که حل معضلات این محله نیازمند هماهنگی تمامی دستگاه‌ها است گفت: لازم است عالی ترین مقام هر دستگاه پای کار آمده و به این معضلات ورود کنند.
وی با بیان این که حدود ۵۰۰ معتاد زن متجاهر در جنوب تهران جمع آوری شده است اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر از محله شوش و هرندی جمع آوری شده است.
حسن وند با اشاره به آمارهای یک سال گذشته از اقدامات پلیس در محله شوش و هرندی خاطر نشان کرد: طی این مدت ۴۵ قاچاقچی مواد مخدر، ۶۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان این که ۹۰ باب منزل نیز که به پاتوق و محله معتادان و خرده فروشان بدل شده بود، پلمپ شده است گفت: طی این مدت ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز از محلات کشف شده است. همچنین مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی نیز جزو کشفیات بوده است.  
حسن وند با اشاره به طرح‌های که در ۲۰ روز گذشته در شوش و هرندی اجرا شده است اظهار کرد: طی این مدت ۸۴۲ معتاد متجاهر جمع آوری شده است و همچنین ۸ قاچاقچی و ۶۴ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.
کد مطلب: 124061
برچسب ها: معتاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *