۰
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰

تصادف شدید خودرو در بزرگراه+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه رانندگی شدید در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه رانندگی شدید در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی خبر داد.
ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی نرسیده به خروجی بزرگراه سد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه از مسیرهای مختلف به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با یک نفر سرنشین مرد جوان هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با حاشیه بزرگراه به داخل فضای سبز رفته و به شدت با تیر فلزی برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این که این خودرو تقریبا و متلاشی و دور تیر فلزی پیچیده شده بود گفت: راننده خودرو به طرز خطرناکی محبوس شده بود و به شدت آسیب دیده بود و بنابراین آتش نشانان به سرعت و با رعایت احتیاط فرد را از خودرو خارج کرده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.
به گفته ملکی نیروهای امدادی سرنشین این خودرو را بلافاصله به مراکز درمانی منتقل کردند و ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه عملیات به پایان رسیده است.
کد مطلب: 124069
برچسب ها: تصادف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *