۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵

سورن براي 400 كيلومتر پيمايش زين شد

در حاشيه همايش بين المللي موتورهاي درونسوز و نفت كه با حضور مدير عامل ايران خودرو و معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صمت برگزار شد، از نمونه توسعه يافته خودروي سورن گازسوز رونمايي شد
سورن براي 400 كيلومتر پيمايش زين شد

در حاشيه همايش بين المللي موتورهاي درونسوز و نفت كه با حضور مدير عامل ايران خودرو و معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صمت برگزار شد، از نمونه توسعه يافته خودروي سورن گازسوز رونمايي شد.
ايكوپرس - اين خودرو تنها از طريق گاز مي تواند بيش از 400 كيلومتر پيمايش داشته باشد و نسبت تراكم آن نسبت به خودروي مشابه بنزيني آن بالاتر است.
از مزاياي  اين خودروي گازسوز اين است كه مخازن گاز آن در زير خودرو و در كف كار شده و مخزن صندوق آن كاملا در دسترس بوده و باز است. مخزن ديگر آن نيز در زير صندلي كار شده است. هم چنين  ECU به كار رفته در اين محصول داخلي سازي شده است.
ميزان گاز CO2  توليدي در اين محصول نسبت به خودروي مشابه آن 20 درصد كمتر بوده و قابليت پيمايش بالاتري دارد. توان گشتاور اين خودرو نيز حدود 20 درصد بالاتر بوده كه اين يعني حدود 250 نيوتون متر است. توان اين خودرو 125 كيلووات است كه نسبت به موتور مشابه تي سي بنزيني حدود 15 درصد بالاتر است.
گفتني است، این موتور نسل ارتقاء یافته موتور گازسوز پرخوران ا ي . اف. 7است  و از تکنولوژی هایی در این خودرو و موتور استفاده شده که کمترین وابستگی به خارج کشور داشته باشد.
کد مطلب: 124114
برچسب ها: سورن ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *