۰
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴
مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی:

آسمان ایران برای پروازهای خارجی امن است

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: آسمان ایران برای پروازهای خارجی امن است.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: آسمان ایران برای پروازهای خارجی امن است.
سیاوش مکرمی در آئین تودیع و معارفه رئیس فرودگاه بجنورد که یکم اسفندماه در بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: آسمان ایران برای پرواز خارجی امن است بطوریکه سالانه 427 هزار پرواز ایرلاین خارجی از آسمان کشور بدون نشست و برخاست صورت می گیرد.             
وی تاکیدکرد: در سال هایی که کشورهای همسایه درگیر جنگ بودند تعداد پروازهای ایرلاین های خارجی از آسمان ایران روزانه به یک هزار و 500 پرواز رسبده بود.
مکرمی افزود: استکبار جهانی بعد از انقلاب با ایجاد محدودیت ها، موانع زیادی برای صنعت هواپیمایی ایجاد کرده است که این موانع سبب شده در حال حاضر برای تامین ناوگان هواپیمایی با محدودیت مواجه شویم.
وی ادامه داد: محدودیت ها سبب شده تا نیاز و تقاضای کشور در این عرصه هم سو نشوند و از سوی دیگر در فرودگاه های کشور ظرفیت های زیادی ایجاد شده اما به علت محدودیت های ایجاد شده از سوی استکبار جهانی این صنعت به نحو مطلوب گسترش پیدا نکرده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه بیان کرد: ۵۳ فرودگاه در مالکیت این شرکت است که از نظر زیر ساخت های ترمینالی و عوامل پروازی و تجهیزات ناوبری به روز هستند.
رضا رجب زاده معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: توسعه زیرساخت هاب خط هوایی باید شتاب گیرد.
وی افزود: خراسان شمالی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری دارد که البته برای این کار نیازمند تامین زیرساخت ها به ویژه در حوزه راه ها و خطوط هوایی هستیم.
رجب زاده ادامه داد: سرعت باید در حوزه حمل و نقل به عنوان یکی از اولویت های مهم قرار گیرد که البته با مساعدت هایی که صورت گرفته نسبت به سال گذشته شاهد افزایش دو برابری مسافران هوایی هستیم.
در این مراسم از زحمات سید مهدی رزاز تقدیر شد و محمد ابراهیم قدمگاهی به عنوان مدیر جدید فرودگاه بجنورد منصوب شد.
کد مطلب: 124184
برچسب ها: پرواز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *