کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار تهران: تخلفات جزئی گزارش شده است

2 اسفند 1398 ساعت 15:38

استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی و مربوط به فضای مجازی گزارش شده است همچنین تخلفاتی قلیل در حوزه خرید و فروش رای به دست ما رسیده است.


استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی و مربوط به فضای مجازی گزارش شده است همچنین تخلفاتی قلیل در حوزه خرید و فروش رای به دست ما رسیده است.
به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای اقلیت‌های دینی (کلیسای سرکیس مقدس) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که تا به حال رصد کرده‌ایم گویای حضور مردم پای صندوق‌های رای مثل ادوار قبل بوده است. در تهران مردم عادت کرده‌اند که معمولا بعد از ظهر به پای صندوق‌های رای می‌آیند. تهمیدات لازم را برای تامین امنیت و سرعت بخشیدن به روند رای گیری در شعبات مختلف به وسلیه ابزار احراز هویت فراهم کرده‌ایم.
استاندار تهران با بیان این که «ان‌شاءالله مردم حماسه دیگر را رقم خواهند زد» افزود: شور و شوق خوبی در محل این شعبه رای گیری یعنی کلیسای سرکیس برای اقلیت‌های دینی حاکم است. 4 کرسی مجلس شورای اسلامی به اقلیت‌های دینی اختصاص دارد. یکی از کاندیداها برای نمایندگی از ارامنه شمال انتخاب خواهد شد.
محسنی بندپی در پاسخ به این پرسش که چه تخلفاتی تا به حال گزارش شده است؟ گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی گزارش شده است که در دست بررسی و ارزیابی است. این تخلفات به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و قوه قضاییه ارسال شده و پیگیری خواهد شد. عمده این تخلفات در زمینه فضای مجازی  است و بخش قلیلی از تخلفات مربوط به خرید و فروش رای بوده است. مقدار تخلفات خرید و فروش به شدت کم بوده است.
استاندار تهران در مورد عبور و مرور اتوبوس‌ها از حومه استان تهران به شهر تهران گفت: ما به نیروی انتظامی ابلاغ کرده‌ایم و این نیرو عبور و مرور اتوبوس‌ها را به دقت کنترل می‌کند. قرار بر این است که از هر گونه تردد اتوبوسی از حوزه‌ای به حوزه دیگر جلوگیری شود.


کد مطلب: 124206

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/124206/استاندار-تهران-تخلفات-جزئی-گزارش-شده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir