۰
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳

توزیع ۲۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه‌ای اراک

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۰ هزار ماسک در پایگاهای سلامت مناطق حاشیه‌ای اراک توزیع می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۰ هزار ماسک در پایگاهای سلامت مناطق حاشیه‌ای اراک توزیع می‌شود.
دکتر جواد نظری دوشنبه پنجم اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر ماسک برای توزیع در اختیار مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت استان نیست، افزود: تنها ۲۰ هزار ماسک روز گذشته تحویل مرکز بهداشت شده است که امروز در برخی از پایگاه‌های سلامت مناطق حاشیه‌ای اراک توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقلام ضدعفونی نیز تحویل مرکز بهداشت نشده است و مردم باید از بازار خریداری کنند و هر زمان که این اقلام تحویل مرکز بهداشت شود قطعا توزیع خواهیم کرد، بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۱۰۰ پایگاه سلامت و ۲۷۶ خانه بهداشت در استان مرکزی(به غیر از ساوه و خمین) وجود دارد که ۵۴ خانه بهداشت، ۵۰ پایگاه سلامت(۱۹ پایگاه در مناطق حاشیه‌ای)، ۱۱ مرکز بهداشت روستایی(۶ مراکز بهداشت شهری موجود در حاشیه و ۵ مرکز شهری روستایی) مربوط به شهرستان اراک است.
دکتر نظری گفت: این تعداد ماسک تحویل شده فقط مختص مراکز حاشیه‌ای شهر اراک است. اگر تعداد بیشتری ماسک تامین شود، بسته به نوع تقاضا توزیع می‌شود و به ازای ارائه کارت ملی به تعداد افراد خانواده یک عدد ماسک اختصاص می‌یابد هر چند که در حال حاضر تقاضا به شدت بالاست.
کد مطلب: 124398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *