کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمارستان ۷۰ساله سلماس در آتش

7 اسفند 1398 ساعت 21:35

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس از وقوع آتش سوزی در ساختمان ۷۰ ساله بیمارستان قدیمی سلماس خبر داد.


 مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس از وقوع آتش سوزی در ساختمان ۷۰ ساله بیمارستان قدیمی سلماس خبر داد.
دکتر حمیدرضا جباری در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت:  ساعت ۷:۲۰ دقیقه امروز صبح بدنبال اعلام خبر آتش سوزی در ساختمان بیمارستان قدیمی سلماس نیروهای ایستگاه های ۱، ۲ و ۳ آتشنشانی سلماس به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان و شهردار سلماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به اطفای حریق کردند.
جباری بیان کرد: باتوجه به چوبی  و شیروانی بودن سقف بیمارستان حریق شدت می یافت و آتش نشانان برای کنترل حریق و  جلوگیری از سرایت به ساختمان های اطراف مجبور به تخریب سقف و بنای این ساختمان شدند.
 وی افزود: این ساختمان بیش از ۷۰ سال قدمت داشت و در سال ۸۶ حکم تخریب آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صادر شده بود  و با توجه به این مسئله خوشبختانه این حادثه  هیچ تلفات جانی نداشته و صرفا اندکی زیان مالی به جهت وجود برخی لوازم در آن به بار آورد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس تصریح کرد: آتشنشانان  و عوامل شهرداری سلماس توانستند پس از ۷ ساعت عملیات اطفای حریق و پشتیبانی آتش را خاموش کنند.
جباری ضمن تقدیر ازحضور و اقدام به موقع عوامل نیر وهای انتظامی، آتشنشانی و شهرداری و مرکز بهداشت سلماس بیان کرد: بررسی ها برای تشخیص علل وقوع این آتشسوزی ادامه دارد.


کد مطلب: 124578

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/124578/بیمارستان-۷۰ساله-سلماس-آتش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir