۰
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷

اختصاص ردیف بودجه جدید به رتبه‌بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از اختصاص ردیف بودجه جدید برای رتبه‌بندی معلمان و تفکیک نشدن، یارانه معیشتی و نقدی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از اختصاص ردیف بودجه جدید برای رتبه‌بندی معلمان و تفکیک نشدن، یارانه معیشتی و نقدی خبر داد.
به گزارش ایلنا، هادی قوامی، به مصوبات سومین جلسه کمیسیون تلفیق که اشاره کرد و توضیح داد: یارانه معیشتی و یارانه نقدی باوجود داشتن دو پیشنهاد، تفکیک نشد و کمیسیون بر نظر خود اصرار ورزید، در مورد حقوق کارکنان دولت نیز تصمیم گرفته شد؛ ردیف جدیدی برای تطبیق رتبه‌بندی معلمان با حکم برنامه ششم توسعه گذاشته شود تا آنچه مدنظر معلمان است مورد توجه قرار گیرد.
وی به خانه ملت، گفت: پایه حقوق کارکنان دولت دو میلیون 800 هزار تومان باقی ماند. افزایش 15 درصدی اعمال می‌شود و افزایش حقوق‌ها همچنان پلکانی نشده است.
وی با اشاره به مصوبات جدید کمیسیون تلفیق در رابطه با مسکن، افزود: پیشنهاد شد؛ دولت با زمین‌های در اختیار خود، زمینه ساخت و عرضه واحدهای مسکونی را در قالب مشارکت با بخش خصوصی (با اولویت رعایت الگوی مصرف) فراهم کنند تا افراد فاقد مسکن و متقاضی این واحدها که عموما از قشر کم درآمد جامعه هستند- صاحب خانه شوند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 ادامه داد: با اعمال سیاست‌ جدید عرضه مسکن به دولت فرصت داده می شود؛ از ظرفیت سرمایه‌گذارهای بخش خصوصی و نهادهای عمومی استفاده کند تا گشایشی در فضای مسکن ایجاد شود.
کد مطلب: 124608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *