۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳

احتکار ۱۷ هزار ماسک در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر استان یزد گفت: تعداد ۱۷ هزار ماسک احتکار شده در این شهرستان از یک واحد صنفی عرضه وسایل صنعتی کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر استان یزد گفت: تعداد ۱۷ هزار ماسک احتکار شده در این شهرستان از یک واحد صنفی عرضه وسایل صنعتی کشف و ضبط شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ در این باره اظهار کرد: تعداد  ۱۷ هزار ماسک احتکار شده در این شهرستان از یک واحد صنفی عرضه وسایل صنعتی کشف و ضبط شده است.
وی گفت: وظیفه ما این است که با نیازمندی‌های اقشار جامعه که سوداگری می‌کنند به ویژه امروز که در برخی شهرها ویروس کرونا باعث ایجاد بیماری شده است، برخورد جدی صورت پذیرد.
اقبالی با اشاره به اخلال در توزیع مایحتاج عمومی در این پرونده تصریح کرد: اقلام احتکار شده با قیمت دولتی در اختیار اداره صمت برای عرضه به گروه‌های نیازمند قرار گرفته است.
این مقام قضایی با تاکید بر برخورد با افراد سوداگر که در زمان بحران اقدام به احتکار وسایل ضروری می‌کنند، گفت: این روزها در برخی از شهرها افراد سودجو با توجه به مطرح شدن بحث ویروس کرونا اقدام به جمع‌آوری، دپو و احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده می‌کنند و متاسفانه سودجویان حتی سلامت مردم را نیز به خطر انداخته بودند.
دادستان اشکذر در پایان از همکاری نهادهای انتظامی و اطلاعاتی در راستای شناسایی و برخورد با هرگونه احتکار و گرانفروشی تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی با هرگونه اقدام علیه سلامت و آرامش روانی جامعه براساس قانون و با جدیت برخورد خواهد شد.
کد مطلب: 124707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *