۰
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵

انتقام چلسی از منچستر یونایتد

در جام اتحادیه فوتبال انگلیس چلسی در خانه منچستریونایتد را در جدالی نفس گیر شکست داد و لیورپول و تاتنهام با شکست برابر حریفان از دور رقابت ها حذف شدند.
فارس:دور یک هشتم نهایی دیدارهای جام اتحادیه فوتبال انلگیس با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید.
در مهم ترین دیدار این مرحله تیم های چلسی و منچستریونایتد در استمفورد بریج لندن با یکدیگر روبه رو شدند. این دیدار در واقع تکرار دیدار یکشنبه گذشته در لیگ برتر انگلیس بود که به پیروزی یونایتدها در زمین چلسی انجامیده بود.
در آن دیدار مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه ۲ بازیکن از چلسی را از زمین اخراج و گل سوم یونایتدها را نیز که آفساید بود به اشتباه صحیح اعلام کرد. پس از این دیدار تعدادی از بازیکنان چلسی مدعی شدند کلاتنبرگ در جریان دیدار با کلمه های نامناسبی با آنها صحبت کرده و به جان اوبی میکل، هافبک رنگین پوست این تیم توهین نژاد پرستانه کرده است. باشگاه چلسی اعلام کرد از این داور شکایت خواهد کرد و اتحادیه داوران حرفه ای نیز حمایت کامل خود را از کلاتنبرگ اعلام کرد. حال هنوز سرنوشت این دیدار مشخص نشده که این ۲ تیم در چارچوب جام اتحادیه به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار که بیش از ۴۱ هزار تماشاگر آن را از نزدیک تماشا کردند رایان گیگز، هافبک ولزی منچستریونایتد در دقیقه ۲۲ گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کرد. دقیقه ۳۱ داوید لوییز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۴۳ خاویر هرناندز گل دوم یونایتد را وارد دروازه چلسی کرد تا تیمش را در خانه حریف پیش بیندازد.
دقیقه ۵۲ گری کیهیل گل تساوی آبی های لندن را زد ولی ۷ دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹، نانی بار دیگر یونایتدها را پیش انداخت. نتیجه ۳ بر ۲ تا دقیقه ۹۴ پا بر جا ماند تا اینکه داور با اعلام ضربه پنالتی به سود چلسی تصمیم جنجالی را گرفته باشد. ادن ازرد از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا بازی وارد وقت های تلف شده شود.
دنیل استاریج دقیقه ۹۷ و رامیرس ۱۱۶ برای چلسی گل زدند تا این تیم در آستانه پیروزی قرار بگیرد. گل دقیقه ۱۲۰ رایان گیگز از روی نقطه پنالتی نیز به یونایتدها کمکی نکرد تا آنها در این دیدار شکست خورده و از راهیابی به مرحله بعد باز بمانند.
نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:
لیورپول یک – سوانسی ۳
لوییس سوارز ۷۶ برای لیورپول
چیکو ۳۴، دایر ۷۲، دگوزمن ۹۴ برای سوانسی
نورویچ ۲ – تاتنهام یک
فرتونگن ۸۴ (گل به خودی)، جکسون ۸۶ برای نورویچ
گرت بیل ۶۶ برای تاتنهام
کد مطلب: 12514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *