۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴

‎حادثه برای قطار «بافق - بندرعباس»

‎رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه برای قطار «بافق-بندر عباس» ۳ نفر مصدوم شده که بصورت سرپایی مداوا شدند.
‎رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه برای قطار «بافق-بندر عباس» ۳ نفر مصدوم شده که بصورت سرپایی مداوا شدند.
سید محسن مرتضوی بامداد دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه شب ۱۸ اسفند طی تماسی از ایستگاه قطار جنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی از دیزل های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس داده شد.
وی افزود: مسئول مربوطه با عنوان کردن این مهم که هر چند مرتبه که با ۱۲۵ تماس گرفتم موفق به تماس با اتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده و فقط اتش نشانی بافق روی خط پاسخ می آمده به همین دلیل با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته و این مهم را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده و به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دو پرسنل سریعا اتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند و اتش نشانی بهرمان را نیز جهت کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام نمودند.
وی ادامه داد: بعد از اطلاع دادن به ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و مدیریت اتاق بحران هر دو مقام در  جریان این امر قرار داده شدند که با کسب اجازه با مسئول اورژانس انار نیز تماس گرفته شد و اورژانس انار و اتش نشانی های انار نیز به حالت آماده باش در امدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی را فعال نمودند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از حضور اورژانس در صحنه و اقدام به موقع مامورین آتش نشانی و چکاب  لوکوموتیوران ها و خدمه قطار هیچ مشکلی دال بر آسیب جدی دیده نشد و با اعلام رفع خطر از سوی مامورین آتش نشانی پس از مهار اتش و سرد کردن دیزل ها همه چیز به حالت عادی برگشت.
مرتضوی افزود: این حادثه ۳ مصدوم داشت که بصورت سرپایی مداوا شدند.
کد مطلب: 125183
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *