۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
در پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری به مناسبت درگذشت دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی تاکید شد

دکتر راه‌چمنی همواره گرمابخش عرصه سیاست و تحزب بین اصلاح‌طلبان بود

در پی درگذشت دکتر محمدرضا راه‌چمنی که در اثر ابتلا به بیماری کرونا صبح روز دوشنبه نوزدهم اسفند در بیمارستان مسیح دانشوری دار فانی را وداع گفت، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای به ملت سرافراز ایران و فعالان سیاسی و حزبی اصلاح طلب و خانواده معزز ایشان تسلیت گفته و علو درجات آن زنده یاد را از خداوند سبحان مسألت کرد.
دکتر راه‌چمنی همواره گرمابخش عرصه سیاست و تحزب بین اصلاح‌طلبان بود
در پی درگذشت دکتر محمدرضا راه‌چمنی که در اثر ابتلا به بیماری کرونا صبح روز دوشنبه نوزدهم اسفند در بیمارستان مسیح دانشوری دار فانی را وداع گفت، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای به ملت سرافراز ایران و فعالان سیاسی و حزبی اصلاح طلب و خانواده معزز ایشان تسلیت گفته و علو درجات آن زنده یاد را از خداوند سبحان مسألت کرد. به گزارش «مردم‌سالاری آنلاین» متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:
کل نفس ذائقه الموت
خبر درگذشت دکتر محمدرضا راه‌چمنی کاندیدای ائتلاف «برای ایران»در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران موجب تأسف و تألم شدید گردید.
ایشان از فعالان عرصه سیاست بود که با تأسیس حزب همبستگی ایران اسلامی و پس از آن با پایه‌گذاری حزب وحدت و همکاری ملی عامل تقویت اندیشه اصلاح‌طلبی و گرمابخش تحزب در میان اصلاح‌طلبان گردید.
دکتر راه‌چمنی از دلسوزان عرصه مطبوعات بود که با راه‌اندازی روزنامه همبستگی و سپس روزنامه اسرار و عضویت در انجمن روزنامه‌های غیردولتی خدمات شایان توجهی نسبت به مطبوعات و روزنامه‌نگاران کشور داشت.
ایشان با کوله‌باری از تجربه قانونگذاری به عنوان نماینده ادوار مختلف مجلس همواره الهام بخش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
دکتر راه‌چمنی سال‌ها در عرصه پزشکی و همچنین ریاست سازمان بهزیستی کشور یاور طبقات ضعیف، محرومان و مستضعفان جامعه بود.
حزب مردم‌سالاری ضمن عرض تسلیت به ملت سرافراز ایران و به ویژه مردم خطه سربداران و سبزوار و همچنین تمامی فعالان سیاسی به ویژه احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اعضای حزب وحدت و همکاری ملی و فرزندان و خانواده محترم داغدار ایشان، علو درجات آن عزیز سفر کرده را در این ماه و روزهای پرفضیلت رجب المرجب از خداوند سبحان مسألت دارد.
یادش گرامی و راهش مستدام باد

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری
 
کد مطلب: 125242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *