۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱

محدودیتی برای تولید آب ژاول نداریم

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: محدودیتی برای تولید آب ژاول نداریم، هر نهاد و یا هر شخص حقیقی و حقوقی که درخواست خود را به پتروشیمی کارون ارائه کند، آب ژاول مورد نیازش را تأمین می‌کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: محدودیتی برای تولید آب ژاول نداریم، هر نهاد و یا هر شخص حقیقی و حقوقی که درخواست خود را به پتروشیمی کارون ارائه کند، آب ژاول مورد نیازش را تأمین می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، علیرضا صدیقزاده، امروز  در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در حالت عادی در این مجتمع پتروشیمی، روزانه ۲۰ تن آب ژاول غلیظ تولید میشود، اظهار کرد: این ظرفیت، از ۱۳ روز پیش، با افزایش ۵ برابری به ۱۰۰ تن در روز رسید.
وی با تاکید بر این‌که تا امروز ۱۳۰۰ تن آب ژاول غلیظ شده که معادل ۱۳ میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده است، تولید کرده‌ایم، تصریح کرد: از این میزان، ۱۰ میلیون لیتر در استان خوزستان و ۳ میلیون لیتر در سایر استان‌ها توزیع شده است.
صدیقزاده با بیان این‌که هیچ‌گونه محدودیتی برای تحویل آب ژاول نداریم، گفت: تا امروز هرگونه درخواست از سوی هر ارگان و نهادی به پتروشیمی کارون ارسال شده، در سریع‌ترین زمان پاسخ داده شده و تقاضای بدون پاسخی نداشته‌ایم.
وی با بیان این‌که با هر شیوه‌ای که سازمان‌های متقاضی بخواهند، قابلیت تحویل آب ژاول را داریم و میتوانیم به صورت تانکری و یا در بشکه‌های ۲۲۰ لیتری و یا حتی در ظروف چهار لیتری بسته بندی و تحویل دهیم، گفت: تنها مشکلی که در این بین وجود دارد، نبود وسیله حمل آب ژاول است و در این زمینه محدودیت‌هایی وجود دارد.
او با بیان این‌که متقاضیان برای تحویل آب ژاول درخواستی خود، باید با وسایل نقلیه مورد نظرشان در محل پتروشیمی کارون در خوزستان حضور یابند، اظهار کرد: هیچ محدودیت و اولویتبندی برای تحویل آب ژوال وجود ندارد و هر نهاد و یا هر شخص حقیقی و حقوقی که درخواست خود را به پتروشیمی کارون ارائه کند، آب ژاول مورد نیازش را تأمین می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بین پتروشیمی‌های منطقه هماهنگی بسیار خوبی در تأمین زنجیره تولید وجود دارد، به طوری که در تأمین ماده اولیه تولید آب ژاول با همکاری ۱۰۰ درصدی پتروشیمی اروند، هیچ مشکل و یا محدودیتی نداریم، گفت: تا هر زمان ویروس کرونا در کشور شیوع داشته باشد، برای تولید آب ژاول حتی با ظرفیت بیشتر آمادگی تولید داریم.
وی افزود: تا امروز، ۲ تا ۲.۵ میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده برای زندان‌های متقاضی در استانهای تهران، فارس و خوزستان ارسال کردهایم همچنین شهرداری‌های ۷ استان کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، گیلان، تهران، لرستان و خراسان متقاضی آب ژاول تولیدی پتروشیمی کارون شده‌اند که تمامی نیازهای آن‌ها تأمین شده است.
کد مطلب: 125345
برچسب ها: پتروشیمی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *