۰
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۶

والیبال نوجوانان قهرمان آسیا شد

تیم والیبال نوجوانان ایران که توانسته بود با غلبه بر ژاپن در مرحله نیمه نهایی به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کند، در دیدار فینال این رقابت‌ها برابر چین به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد تا عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.
مهر: دیدار فینال رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز پنجشنبه بین تیم های ایران و چین در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم نوجوانان ایران در یک دیدار سخت و نفسگیر که به گیم پنجم کشید، ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دادند و قهرمان آسیا شدند.
در این دیدار ملی پوشان نوجوان کشورمان گیم اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به حریف خود واگذار کردند اما در گیم اول با همین نتیجه برابر چین به پیروزی رسیدند. در گیم سوم این چینی ها بودند که در رقابتی سخت و نفسگیر ۲۵ بر ۲۳ ایران را شکست دادند تا گیم چهارم از اهمیت بالایی برخوردار شود.
در گیم چهارم بازهم شاهد رقابتی نزدیک و فشرده بین هر دو تیم بودیم که در نهایت ملی پوشان نوجوان ایران موفق شدند با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ چین را شکست دهند تا کار برای تعیین قهرمان آسیا به گیم پنجم کشیده شود. در این گیم سرنوشت ساز ملی پوشان نوجوان ایران عملکرد بسیار خوبی داشتند و با فاصله قابل قبولی از حریف پیش افتادند و در نهایت ۱۵ بر ۸ به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.
کد مطلب: 12540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *